Hi @kdau, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en je krijgt deze melding doordat er bij ons in het systeem iets niet helemaal goed staat. Het lijkt namelijk alsof jouw abonnement bij ons nog niet actief is, terwijl dit wel het geval is en je ook gebruik kan maken van het abonnement. Ik zet dit gelijk voor je door naar mijn collega's van de technische dienst, zodat dit rechtgezet kan worden. De verwerkingstijd is op dit moment 14 dagen. Zodra dit opgelost is, krijg je gelijk een melding van ons. Het koppelen zou hierna gelijk goed moeten gaan!
Hi @kdau, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en je krijgt deze melding doordat er bij ons in het systeem iets niet helemaal goed staat. Het lijkt namelijk alsof jouw abonnement bij ons nog niet actief is, terwijl dit wel het geval is en je ook gebruik kan maken van het abonnement. Ik zet dit gelijk voor je door naar mijn collega's van de technische dienst, zodat dit rechtgezet kan worden. De verwerkingstijd is op dit moment 14 dagen. Zodra dit opgelost is, krijg je gelijk een melding van ons. Het koppelen zou hierna gelijk goed moeten gaan!
Ha @Nora van Odido. Bedankt voor je reactie. Jammer dat het zo moet lopen. Ik had gehoopt dat ik gelijk mijn dubbele data kon krijgen gezien dit handig was voor mijn vakantie.
Via welke weg krijg ik een melding dat ik het kan koppelen?