Skip to main content

Hallo,

Ik heb al een mobiel abonnement in mijn account staan (vanuit Tele2) en heb een tijd geleden glasvezel van T-mobile aangevraagd, na wat problemen met aanlsuiten is de internetverbinding sinds vandaag actief!

Ik heb voor het aansluiten al eens geprobeerd het abonnement toe te voegen maar toen kreeg ik een foutmelding, ik probeer het vandaag na aansluiting nog eens maar dezelfde melding komt terug:

Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.

(Ik probeer een internet abo toe te voegen, niet mobiel!)

Las op het forum dat er anderen met hetzelfde probleem iets verkeerd hadden staan in het account, hoe kan dat rechtgezet worden?

Hi @Daniel4778, goed dat je aan de bel trekt! Ik ben er voor je en help je met deze koppeling. Weet je trouwens zeker dat alle gegevens op beide abonnementen overeenkomen (naam, adres, geboortedatum, rekeningnummer, e-mailadres)? Zo ja, wil je dan jouw Community profiel aanvullen met de gehele verificatie? Ik mis nog jouw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer. Laat weten als je zeker weet dat alle gegevens op beide abonnementen overeenkomen, test dan de koppeling nog eens, werkt het niet, vul dan je gegevens in. Ik kijk dan heel graag mee!

Hi, @Cheyenne van Odido 

Ik heb nog eens mijn t-mobile contract doorgekeken en het enige wat ik kan vinden wat niet overeenkomt is dat ik in het T-mobile geen voorletters heb opgenomen. Alle andere gegevens (adres, email, rekeningnummer en geboortedatum) kloppen wel.

Ik heb de gegevens aangevuld in het community profiel, hoor het graag, dankjewel!

Reageer