Kan iemand aub kijken waarom mijn 2 abonnementen niet kunnen koppelen? Ik heb al 3 medewerkers mij laten vertellen (na 40 minuten in de wacht en dan wéér alles uit moeten leggen) dat het werkt. Dit is nog steeds niet zo. Bellen duurt steeds idioot lang en telkens onkundige medewerkers aan de telefoon.
Hi
Het is nog steeds niet gelukt.
Hoi Esmee, bedankt voor je screenshot! Ik heb 'm wel verwijderd, omdat je 06-nummer hierop zichtbaar was. De foutmelding 'te veel records gevonden’ is bij ons bekend. Mijn collega's van IT werken er nog hard aan om dit op te lossen. Geen zorgen, we hebben wel een workaround. Heb je een 2e IBAN of wellicht een IBAN van een partner, vriend of familielid dat je kan gebruiken? We kunnen deze tijdelijk aan je abonnement koppelen. Dan lukt het wel om het abonnement te koppelen in Mijn Odido. Daarna zetten we je eigen IBAN direct weer terug. Anders zet ik een case door naar mijn collega's van de technische afdeling. Alleen hebben zij wel een verwerkingstijd van 14 dagen, dus dat duurt iets langer voordat we het kunnen oplossen.
Mocht je een tijdelijk IBAN voor me hebben, dan mag je deze via een privébericht naar me sturen. Dan zet ik 'm erin en dan kunnen we direct kijken of het koppelen lukt. Mocht het dan nog niet lukken, dan gok ik dat het aan je Mijn Odido-account ligt. Ik zie in het systeem namelijk maar 1 account staan uit 2020 met e-mailadres e***f@hotmail.com. Is dit het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.