Skip to main content

Ik kan niet inloggen op mijn odido omdat twee staapsverificatie sms naar oud nummer gaat. Hoe los ik dit op?

Hallo @Titou, welkom op onze Community! Graag wil ik met je meekijken naar een oplossing hiervoor. Echter, als ik op je e-mailadres zoek, kom ik geen actief nummer tegen in ons systeem. Gaat het om je mobiele abonnement of je Internet + TV abonnement? Kun je de gegevens invullen in je profiel? Graag het telefoonnummer vermelden samen met je postcode + huisnummer. geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Dan kan ik met je meekijken! 😄

Hallo Pharwin,

ik heb je net een privé bericht verstuurd met alle informatie.

Alvast bedankt!

Hallo Pharwin, ik heb mijn profiel ingevuld.

Ik kan niet inloggen op mijn odido omdat twee staapverificatie sms naar mijn oude nummer gaat.

Mijn oude nummer was bij Odido. De nieuwe niet. Ik ben nu alleen klant van Internet + TV bij Odido.

Kan jij doorsturen naar een collega van Internet + TV?

Bedankt

Hi @Titou, absoluut! Ik ga je helpen. Wil je in jouw Community profiel het juiste 06-nummer zetten? Zet hem bijvoorbeeld voor nu even achter je postcode. Ik pas het dan aan. Laat weten wanneer je dit gedaan hebt!

Hi @Cheyenne van Odido, het is gedaan. Bedankt voor je hulp!

Hi @Titou, dankjewel! Dit nummer staat nu op je contract. Kan je het opnieuw proberen? Laat het weten!

Hi @Cheyenne van Odido, helaas, zoals jij op deze screenshot kan zien, het sms is nog steeds naar mijn oude (niet meer bestaande nummer) verstuurd. Kan jij anders tweestapsverificatie uitzetten als het anders niet lukt?

Reageer