Beantwoord

Thuis en mobiel abonnement niet te zien in 1 overzicht My T-Mobile

  • 16 September 2022
  • 5 reacties
  • 146 Bekeken

Reputatie 3

We hebben al tijden een TM Thuis en diverse mobiele abonnementen. Die staan allemaal geregistreerd onder mijn emailadres. Bij het inloggen via de website krijg ik alleen maar het Thuis-abonnement te zien en kan ik geen mobiele abonnementen toevoegen. Sterker nog, ik kan na verloop van tijd niets meer op de site; dashboard geeft foutmelding, uitloggen kan niet, menu van My TM werkt niet. Kortom, de wijzigingen die jullie hebben doorgevoerd zijn geen vooruitgang.

Ik wil graag 1 overzicht van al mijn abonnementen bij jullie en niet via vier verschillende inlognamen of andere omwegen.

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 September 2022, 09:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ChristiaanL 

Ik heb gelezen dat het binnenkort mogelijk is om al je abonnementen in 1 omgeving te beheren, op dit moment is dat nog niet mogelijk.

Nu moet je nog inloggen met het account voor mobiel om in de mobiele omgeving te komen.

Indien je hetzelfde emailadres en wachtwoord voor thuis en mobiel gebruikt dan kun je na het inloggen kiezen voor thuis of mobiel als het goed is.

Alle mobiele abonnementen kun je wel koppelen in 1 omgeving voor mobiel.

Reputatie 3

Hallo @ChristiaanL 

Ik heb gelezen dat het binnenkort mogelijk is om al je abonnementen in 1 omgeving te beheren, op dit moment is dat nog niet mogelijk.

Nu moet je nog inloggen met het account voor mobiel om in de mobiele omgeving te komen.

Indien je hetzelfde emailadres en wachtwoord voor thuis en mobiel gebruikt dan kun je na het inloggen kiezen voor thuis of mobiel als het goed is.

Alle mobiele abonnementen kun je wel koppelen in 1 omgeving voor mobiel.

Dank je. Maar ik heb mijn emailadres al gebruikt voor het Thuis abonnement en kan dus nu niets meer met de mobiele abonnementen. In de My TM app is het nog verwarrender want daar zie ik hetzelfde mobiele abonnement onder verschillende inlognamen terugkomen.

Reputatie 6
Badge +3

Hi @ChristiaanL

Waar loop je precies tegen aan? Let me know, dan kan ik kijken of ik dit voor je kan oplossen!

Beste,

 

ik heb een soortgelijk probleem, in de T-Mobile app zie ik wel onze mobiele abonnementen maar niet het Tmobile thuis abonnement ! Ik kan nu, met geen mogelijkheid, het thuis abonnement inzien of aanpassen…. Dit is al een paar maanden zo! 
 

groet, Bob Segers

Reputatie 7

Hi @Bobby76, ik wil je graag laten weten dat dit issue bij ons bekend is! Dit wordt gelukkig verholpen, zodra je wordt gemigreerd naar onze vernieuwde My T‑Mobile omgeving. Hieronder lees je nog eens rustig deze ins en outs terug:

Mocht je tot die tijd iets in willen zien van T-Mobile voor thuis, laat het mij dan vooral weten en dan zoek ik dat graag voor je op. Excuses voor het ongemak! ❤

Reageer