Skip to main content

Thuis abonnement koppelen aan mobiel abonnement lukt niet

  • 30 May 2023
  • 6 reacties
  • 80 Bekeken

Hoi,
Ik had al contact met Jacob, maar het functioneert nog steeds niet. Ik krijg de twee abonnementen niet gekoppeld. Wil ik een nieuwe registreren zoals van Jacob aangegeven, dan krijg ik telkens de melding dat de mailadres al aan een account gekoppeld is en ik een abonnement moet toevoegen en juist dat lukt dus niet.

Ook met mijn andere mailadres gebeurt dit. Ik heb ook niet zoveel zin om nog een mailadres extra hiervoor aan te maken.
Kan iemand dit aub oplossen?
Alvast dank.

Hallo @Viooltje1968 

Probeer je 2 abonnementen toe te voegen in 1 account? Zijn ze beide afgesloten op dezelfde naam en is voor beide hetzelfde email gebruikt?


Hoi,
Ik wil mijn t-mobile thuis en mijn mobiele abonnement koppelen in een account.

Ze zijn allebei afgesloten op v estelmann en er zijn twee mailadressen gebruikt.


Hi @Viooltje1968, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345. Als je dit gedaan hebt, wil je dat hier laten weten? Dan kijk ik met je mee! 


Hoi,

Het abo loopt zover ik weet ook via

 

vestelmann@hotmail.com

 

Mijn klantnummer is *** (bewerkt door moderator)


Heel erg bedankt @Viooltje1968! Ik zie dat er inderdaad een account is gemaakt met je e-mailadres die je bij ons hebt opgegeven. Lukt het wel om op dit account te komen?


Ik kan met de mailadres vestelmann@hotmail.com inloggen bij MyT-Mobile en krijg dan mijn T-Mobile Thuis abo te zien, maar niet het mobiele.

 


Reageer