Skip to main content

Hallo,

 

Wie kan mij even helpen een tijdelijk bankrekeningnummer toe te voegen aan mijn nieuwe thuis-abonnement?

 

Ik krijg de inmiddels bekende teveel-records-gevonden melding tijdens het toevoegen aan mijn account.

 

Vrgr

Hoi I, niet leuk dat je deze melding krijgt, maar geen zorgen - ik help je graag met het toevoegen van een tijdelijk rekeningnummer! Stuur je mij een privébericht met de volgende gegevens van je Thuis-abonnement: Volledige klantnaam, geboortedatum, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het volledige tijdelijke IBAN? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄


Hoi I, niet leuk dat je deze melding krijgt, maar geen zorgen - ik help je graag met het toevoegen van een tijdelijk rekeningnummer! Stuur je mij een privébericht met de volgende gegevens van je Thuis-abonnement: Volledige klantnaam, geboortedatum, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het volledige tijdelijke IBAN? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄

 

Opgelost via enkele priveberichten door het invullen van een ander IBAN in mijn account en mijn thuis-aansluiting. (Dat kun je zelf niet veranderen vandaar de prive-berichten) Toen lukte het toevoegen wel. En daarna alles weer terugveranderen naar mn eigen juiste IBAN. Vreemd dat het via deze enorme omweg moest, maar ik ben netjes geholpen 👍


Hoi I, ook hier bedankt voor de terugkoppeling! 


Ik heb hetzelfde probleem.


Hoi @RMMM, heb je toevallig een tijdelijk IBAN-nummer dat we kunnen gebruiken? Dan kan ik deze voor je in het systeem zetten. Dan moet het lukken om je abonnement toe te voegen en dan veranderen we je IBAN direct weer terug. Stuur je mij een privébericht met de volgende gegevens van je Thuis-abonnement: Volledige klantnaam, geboortedatum, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het volledige tijdelijke IBAN? Dan regel ik het meteen voor je! 😄


Hallo,

Zelfde probleem hier.

Teveel records gevonden 


Hi @Wilco72,  laten we verder praten in je eigen topic. Ik heb hier zojuist op gereageerd! 😄


Hoi Marciano,

Ik heb het later nog een keer geprobeerd en toen werdt het abonnement erbij gezet.

Toch bedankt voor de reactie.

Groet Wilco


Super dat het toch is gelukt, @Wilco72 en bedankt voor het laten weten! 😄


Ik krijg deze melding ook en hoop dat iemand me kan helpen hier.


Hoi @pinsulani, ik kan je hiermee helpen door een case door te zetten naar de technische dienst. Zij hebben een verwerkingstijd van 14 dagen. Maar we hebben ook een workaround. Door tijdelijk een ander IBAN in het systeem te zetten, werkt het ook weer. Daarna zetten we je eigen IBAN direct weer terug. Heb je toevallig een eigen 2e IBAN of dat van een familielid, partner of vriend(in) dat we kunnen gebruiken? Stuur me dan een privébericht met je huidige volledige IBAN en het volledige tijdelijke IBAN. Dan ga ik voor je aan de slag! 


Hoi @pinsulani, ik kan je hiermee helpen door een case door te zetten naar de technische dienst. Zij hebben een verwerkingstijd van 14 dagen. Maar we hebben ook een workaround. Door tijdelijk een ander IBAN in het systeem te zetten, werkt het ook weer. Daarna zetten we je eigen IBAN direct weer terug. Heb je toevallig een eigen 2e IBAN of dat van een familielid, partner of vriend(in) dat we kunnen gebruiken? Stuur me dan een privébericht met je huidige volledige IBAN en het volledige tijdelijke IBAN. Dan ga ik voor je aan de slag! 

Heb je een privebericht gestuurd gisteren.


Hoi @pinsulani, bedankt voor de IBANs, ik heb zojuist op je gereageerd en het tijdelijke IBAN in het systeem gezet! 


Hoi @pinsulani, bedankt voor de IBANs, ik heb zojuist op je gereageerd en het tijdelijke IBAN in het systeem gezet! 

Het is gelukt. Dankjewel!


@pinsulani Fijn dat het is gelukt! Namens mijn collega Marciano: geen dank en graag gedaan! Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst en alvast een fijn weekend! 😄


Ik heb meerdere keren contact gehad met Odido klantenservice hierover.

Ik kan mijn internet+tv abonnement niet koppelen aan mijn bestaande (mobiele) abonnement.

“Teveel records gevonden voor de verstrekte details”

kan iemand mij hiermee verder helpen,

mvg

Luuk

 


Hi @malqumx, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Uiteraard help ik ook jou graag bij het koppelen van je abonnementen aan je Mijn Odido account. Zoals je hierboven hebt kunnen lezen is dit een bekend probleem bij ons, waarvoor nog geen concrete oplossing gevonden is. Onze excuses hiervoor! Gelukkig hebben een omweg waarmee we ervoor kunnen zorgen dat je toch de mogelijkheid hebt om je abonnementen te koppelen. We kunnen namelijk tijdelijk een ander IBAN instellen bij je abonnement voor Internet + TV. Mocht je daarom een extra IBAN hebben, zou je deze dan samen met jouw klantnummer voor Internet + TV (opbouw is ABC12345) willen vermelden in jouw Communityprofiel? Dit is alleen voor Odido medewerkers zichtbaar. Ik wacht je reactie af!


Hi @malqumx, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Uiteraard help ik ook jou graag bij het koppelen van je abonnementen aan je Mijn Odido account. Zoals je hierboven hebt kunnen lezen is dit een bekend probleem bij ons, waarvoor nog geen concrete oplossing gevonden is. Onze excuses hiervoor! Gelukkig hebben een omweg waarmee we ervoor kunnen zorgen dat je toch de mogelijkheid hebt om je abonnementen te koppelen. We kunnen namelijk tijdelijk een ander IBAN instellen bij je abonnement voor Internet + TV. Mocht je daarom een extra IBAN hebben, zou je deze dan samen met jouw klantnummer voor Internet + TV (opbouw is ABC12345) willen vermelden in jouw Communityprofiel? Dit is alleen voor Odido medewerkers zichtbaar. Ik wacht je reactie af!

De gevraagde gegevens zijn bijgewerkt in mijn Communityprofiel


@malqumx Super bedankt voor het invullen van de benodigde gegevens. Ik help je graag verder om dit op te lossen, zodat je weer met gemak bij jouw Mijn Odido kan! 

Ik ben gelijk gaan kijken, maar zie dat de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer niet overeenkomen met wat er bij ons in het systeem staat (Internet + TV). Wil je dit nogmaals nagaan? 

Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta klaar om je verder te helpen! 


@malqumx Super bedankt voor het invullen van de benodigde gegevens. Ik help je graag verder om dit op te lossen, zodat je weer met gemak bij jouw Mijn Odido kan! 

Ik ben gelijk gaan kijken, maar zie dat de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer niet overeenkomen met wat er bij ons in het systeem staat (Internet + TV). Wil je dit nogmaals nagaan? 

Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta klaar om je verder te helpen! 

Hello, i also have the same issue, can you please help?


Hi @iRags, we can fix this error message by temporarily changing your bank account number to a bank account number that is not known with us. After your subscription has been added to the account, you can easily change the bank account number back to the way it was. You can send me the temporary bank account number in a private message, so that I can change this for you!


Reageer