Skip to main content

Beste,

 

Graag zou ik mijn Tele2 thuis abonnement goed koppelen aan mijn Odido mobiel abonnement. Er lijkt nu een ander abonnement gekoppeld te staan.

Daarnaast lijkt het er op dat ik nu meer betaal voor minder.. Klopt het dat een Odido thuis abonnement goedkoper is en waarom krijg ik daarbij geen klantvoordeel?

 

Hoi Jeroen, van harte welkom op de Community en ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie in je Mijn Odido-account nu je 06-nummer staan en een Internet-abonnement van Odido die in de toekomst van start gaat. Begrijp ik het goed dat je op dit moment nog een Tele2 Thuis abonnement hebt? Dan kan je deze tot aan de start van je nieuwe abonnement koppelen aan een Mijn Tele2-account.

Het kan kloppen dat je nieuwe abonnement van Odido goedkoper is dan je huidige Tele2 abonnement. Wat je op dit moment betaald kan ik niet inzien, maar bij de combinatie van Odido Mobiel en Tele2 Thuis ontvang je inderdaad geen Klantvoordeel. Daarom blij om te zien dat je overstapt op Odido Internet + TV. Ik zie dat je Klantvoordeel hiervoor wel al aangemeld hebt, dus dat staat goed! Heb je hiermee voldoende duidelijkheid? Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust en vul dan ook direct je profiel aan met je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN ter verificatie! 😄


Reageer