Skip to main content

ik ben mijn pukcode kwijt en kan nu niet inloggen op mijn odido ivm de 2staps verificatie. Is er een andere manier om dit te regelen.?

Hi @tomregts 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Als ik je account verwijder dan kun je een nieuw account aanmaken en kiezen voor de optie sms als je 2fa instelt. Je zou dan wel moeten kunnen inloggen. Zou je je klantnummer in je profiel kunnen zetten? Dan kan ik of een collega je verder helpen. 


Zelfde probleem, zie ook mijn vraag: 

 


Zelfde probleem, SIM kaart is geblokkeerd, en ik kan geen PUK code opvragen als gevolg van het 2fa. Omdat ik in het buitenland zit kan ik geen 0800 nummer bellen voor support van Odido, en de online chat medewerkers zijn allemaal bezet. Wie kan mijn helpen? En hoe weet ik dat het iemand van Odido is als iemand me hier vraagt mijn persoonlijke gegevens te delen, zoals ik zag staan bij sommige comments?


Zelfde probleem, SIM kaart is geblokkeerd, en ik kan geen PUK code opvragen als gevolg van het 2fa. Omdat ik in het buitenland zit kan ik geen 0800 nummer bellen voor support van Odido, en de online chat medewerkers zijn allemaal bezet. Wie kan mijn helpen? En hoe weet ik dat het iemand van Odido is als iemand me hier vraagt mijn persoonlijke gegevens te delen, zoals ik zag staan bij sommige comments?

Hallo @Ruben Nadimi, geen zorgen! Ik kan je hierbij helpen. Hiervoor heb ik inderdaad een aantal gegevens van je nodig, zodat ik zeker weet dat jij de juiste persoon bent. Je kunt ons herkennen aan de tag '’moderator'’ en alleen medewerkers/collega's van Odido hebben deze bij hun naam vermeld staan. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik de pukcode voor je opvragen en versturen naar het bij ons bekende e-mailadres! 

Ik zie je berichtje graag tegemoet! 

Groetjes, 

Pharwin 


Reageer