Skip to main content

Hoi,

Ik ondervind problemen bij het toevoegen van een internetpakket aan mijn Odido-account.

Na het toevoegen van een internetabonnement verscheen er een onjuist abonnement in mijn Odido.
In plaats van dat er in 2023 een nieuw contract getekend wordt, zie ik in 2022 een verouderd internetabonnement opgezegd.

 

Ik heb het rekeningnummer in het toegevoegde (slechte) internetabonnement gewijzigd en daarna de verbinding met mijn Odido verbroken.

Nu probeer ik het abonnement opnieuw toe te voegen met het juiste rekeningnummer en krijg ik een melding zoals in bijgevoegde screenshot.

Een hele puinhoop in het systeem :(

 

 

 


Hi Pawel, van harte welkom op de Community! Goed dat je je internet + TV abonnement will koppelen aan je mobiele abonnement in Mijn Odido - altijd handig! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je voor thuis een ander IBAN gebruikt dan voor mobiel. De laatste 5 cijfers die je hebt ingevuld komen niet overeen met de laatste 5 cijfers van je IBAN die bij ons bekend zijn. Kun je deze controleren en opnieuw je abonnement toevoegen met de juiste IBAN? Ik hoor graag van je of het dan wel lukt! 😄


Cześć Marciano,

Thank you very much for your quick reply.

I added an Internet subscription to my Odido, but an old, inactive subscription that expired in 2022 was added. I signed a new one in 2023 and it has a completely different customer number. I wanted to solve the problem on my own, I thought that they would change the account number in the wrong subscription to a replacement one and I would try to add it again and maybe the correct one would be added. Unfortunately, it can be seen in the attached screenshots.


Previously, I had a problem with adding the Internet in general, Tommi helped me

He changed my account numbers in telephone subscriptions and managed to add the Internet, but unfortunately the old subscription was added. Then I changed the account number in the wrong plan to a replacement one, deleted it and thought that if I added it again, the correct one would be added, but it didn't help. I have no idea what it looks like in the system now, but this is how I see it. I have two telephone subscriptions with a replacement account number assigned to my Odido, and no current internet subscription assigned to my Odido, I don't see invoices, etc.\ And an old internet subscription with a replacement number. accounts


Hi Pawel, I just replied to your private message as well. I hope we can fix this as soon as possible!


Reageer