Beste,
Ik kan op Odido inloggen met mijn gmail account. Hier vind ik dan enkel mijn telefoon abonnement. Ik kan klikken op abonnement toevoegen, maar dan wordt er een e-mail code gestuurd naar een e-mail adres dat mij totaal onbekend voorkomt en ik zie nergens hoe ik dit aan zou kunnen passen. Maar dit is dan abonnement 2.
Ik heb gisteravond ook een nieuw abonnement aangevraagd op een ander adres (want verhuizing binnenkort en 1 maand overlappend Internet). Ik krijg alle bevestigingen e.d. via de gmail, maar er staat dat ik mijn bestelling kan volgen in mijn account, maar dit is nergens mogelijk. Er zijn wel knoppen om een bestelling te volgen, maar hier komt niks naar voren. Is dat omdat dat adres dan nu even anders is dan het adres van mijn account? En hoe krijg ik al deze abonnementen wél in mijn account te zien?
Dus in totaal heb ik
1x mobiel (enige die te zien is)
1x internet op zelfde adres als mobiel/account - niet te zien (ander onbekend e-mail)
1x internet op ander adres, bestelling in behandeling - niet te zien/volgen