Welkom op onze community! @Tkerbof
Ik kan mij voorstellen dat je jouw Mijn Odido accounts graag gekoppeld ziet. Alles mooi overzichtelijk op 1 plek. Ik help je graag om dit te realiseren!
Ik ben gelijk gaan kijken. Echter kan ik geen abonnement vinden op basis van de door jou ingevulde gegevens. Wil je ook nog het 06-nummer waar het om gaat toevoegen? Daarnaast ben ik benieuwd of je ook een Internet + TV abonnement bij ons hebt of alleen Mobiel.
Laat je het mij weten? Ik sta klaar om je meteen verder te helpen!
XXX
ik heb alleen mobiel
>06-nummer verwijderd door moderator. Plaats geen persoonlijke gegevens openbaar]
Hoi Tkerbof, bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat het abonnement met 06-nummer **50 wel gekoppeld staat aan een Mijn Odido-account met e-mailadres t***2@gmail.com. Log je wel met dit e-mailadres in of met het e-mailadres dat je hier op de Community gebruikt? Ik kan het oude account verwijderen als je wil, zodat je een nieuwe kan aanmaken. Echter komen de gegevens in je profiel niet overeen met die bij ons in het systeem staan. Wil je de volgende gegevens controleren en de juiste in je profiel zetten? Dan hoor ik graag wat ik voor je kan doen: geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN.
Hallo,
Mijn nummer staat nog op naam van mijn man .
Per 12-12-2024 ga ik over met nummerbehoud daar wil ik graag een nieuw account voor maken
XXX staat nu nog op EHW Kerbof.
Hoi, bedankt voor de uitleg, duidelijk! Om alvast wat misverstand te voorkomen; nummerbehoud zal plaatsvinden op 16-12-2024, omdat het huidige abonnement tot en met 15-12-2024 loopt. Je zal per SMS op de hoogte worden gehouden. Wat betreft het nieuwe account: Ik kan het huidige account voor je verwijderen. Hiervoor heb ik dan wel nog de geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het IBAN van je man nodig ter verificatie.
Goed om te weten; als nummerbehoud straks voltooid is, moet je opnieuw een nieuw Mijn Odido-account aanmaken, omdat je 'nieuwe’ abonnement dan van start is gegaan. Wat ik voor nu aanraad is om het huidige account te gebruiken tot en met 15 december. En als nummerbehoud is voltooid, kan ik het huidige (dan oude) account verwijderen. Dan hoef je maar 1 keer een nieuw account aan te maken.
Mocht je toch echt nu al je nieuwe account willen gebruiken. Zet dan de geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het IBAN van je man in je profiel. Dan ga ik graag voor je aan de slag!