Skip to main content

Hoi ik heb een nieuw abbonoment die vandaag is ingegaan met nummer behoudt. alleen ik kan nu niet mijn abbonoment inzien in de app omdat die waarschijnlijk nog staat verbonden met de ander. kan iemand mij er mee hepen

Hi ​@mikeweert1997, welkom op onze Community! Wat leuk dat je een nieuw abonnement bij ons hebt aangevraagd, daar zijn we blij mee! Ik vermoed inderdaad dat je account nog gekoppeld staat aan je oude abonnement. Ik heb gelijk meegekeken en ik zie dat dat ook het geval is. Geen zorgen, ik heb zojuist het account voor je verwijderd. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 


Hi ​@mikeweert1997, welkom op onze Community! Wat leuk dat je een nieuw abonnement bij ons hebt aangevraagd, daar zijn we blij mee! Ik vermoed inderdaad dat je account nog gekoppeld staat aan je oude abonnement. Ik heb gelijk meegekeken en ik zie dat dat ook het geval is. Geen zorgen, ik heb zojuist het account voor je verwijderd. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Het is gelukt! Dankjewel voor je hulp!


@mikeweert1997 Fijn dat het is gelukt, daar ben ik blij mee! Geen dank en graag gedaan. Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄


Reageer