Beantwoord

Mobiel en thuis 2 accounts


Beste,

ik heb van Odido 2 abonnementen mobiel en tv+internet

die zou ik graag bij elkaar willen hebben in 1 account ik heb alles geprobeerd maar het lukt mij niet om deze samen te voegen!

Ik hoor graag.

icon

Beste antwoord door Erik7373 6 May 2024, 18:36

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Erik7373 

Om beide accounts samen te koppelen in hetzelfde account moeten ze beide op dezelfde naam staan, heb je er al 1 gekoppeld? En welke foutmelding zie je bij het koppelen van het andere abonnement?

Zowel mobiel als Internet+tv staan op mijn naam alleen onder verschillende email geregistreerd.

als ik mobiel bij mijn internet en tv wil koppelen krijg ik een melding in de app

 

“dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account!

verwijder deze en probeer het over 30 min opnieuw”

 

ook dit heb ik al eens geprobeerd 

Reputatie 7
Badge +15

@Erik7373 

Zorg dat het klantnummer van je mobiele abonnement in je community profiel staat zodat een moderator direct kan meekijken.

Deze staat waarschijnlijk aan de kant van Odido nog gekoppeld aan een Odido account, een moderator kan die dan eerst verwijderen.

ik heb het toegevoegd aan mijn profiel.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Erik, goed dat je beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account wil koppelen - altijd handig! Ik zie inderdaad dat je mobiele abonnement al gekoppeld staat aan een ander Mijn Odido-account. 1 account (mobiel) staat dus op een outlook-adres en 1 account (Internet + TV) staat op een live-adres. Welke van de 2 wil je behouden en welke kan ik verwijderen? Laat het me maar weten, dan ga ik voor je aan de slag en dan heb je binnen no time beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account gekoppeld staan! 😄

Hoi Marciano,

ik wil graag mobiel met outlook adres behouden,

en daar dan internet en tv aan toevoegen dat zou helemaal top zijn.🤗

Reputatie 7
Badge +9

Hi Erik, bedankt voor de snelle reactie! Ik heb het andere account zojuist verwijderd. Ik zie nu alleen dat de voorletters bij je abonnementen niet overeenkomen. Ik heb je daarom ook een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan mag ik je voorletters gelijktrekken en dan staat alles goed om je abonnementen te koppelen! 

ik heb de kopie ID gestuurd.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Erik, bedankt weer voor de snelle (re)actie! Beide abonnementen staan nu op de voorletter E. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om je Internet + TV abonnement aan je bestaande Mijn Odido-account van Mobiel te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

dat zal ik zeker doen alvast hartelijk bedankt voor de goede service Marciano.

Hi Erik, bedankt weer voor de snelle (re)actie! Beide abonnementen staan nu op de voorletter E. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om je Internet + TV abonnement aan je bestaande Mijn Odido-account van Mobiel te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

 

heb net mijn internet en tv abonnement toegevoegd aan mijn mobiel account helemaal top!

Nogmaals mijn dank voor de hulp.

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Erik, bedankt voor je mooie bericht en uiteraard graag gedaan! Superfijn dat beide abonnementen nu gekoppeld staan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. Ik sta voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag! 😄

Reageer