Beantwoord

Mobiel en internet account loskoppelen

  • 29 March 2024
  • 4 reacties
  • 33 Bekeken

Ik probeer al een aantal dagen mijn mobiele abonnement en internet thuis abonnement op een ander e-mailadres/account te krijgen. Dit lukt helaas niet. Meermaals gebeld met klantenservice en internet zou ontkoppeld moeten zijn van de eerste e-mail, maar op een tweede e-mail kan dit abonnement niet worden toegevoegd. Op de eerste e-mail zie ik in de app het internet nog wel, maar als ik er op klik gebeurt er verder ook niets. Via de website zie ik het internet niet.

 

Ik wil beiden producten op een ander e-mailadres zodat het internet abonnement gewijzigd kan worden door de persoon waarmee ik samenwoon, zonder dat deze toegang heeft tot mijn mobiele abonnement.

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 29 March 2024, 11:08

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Nadia, allereerst van harte welkom op de Community! Ik zie op dit moment 1 Mijn Odido-account op jouw e-mailadres n***n@live.nl waaraan alleen je mobiele abonnement gekoppeld staat. Staat dit correct, of wil je je mobiele abonnement ook aan een ander e-mailadres koppelen? 

Internet + TV zie ik niet aan een Mijn Odido-account gekoppeld staan. Wat gebeurd er precies als je via Mijn Odido registreren met een ander e-mailadres een account aanmaakt en Internet + TV probeert te koppelen? Ik hoor het graag van je! 😄

Hi Nadia, allereerst van harte welkom op de Community! Ik zie op dit moment 1 Mijn Odido-account op jouw e-mailadres n***n@live.nl waaraan alleen je mobiele abonnement gekoppeld staat. Staat dit correct, of wil je je mobiele abonnement ook aan een ander e-mailadres koppelen? 

Internet + TV zie ik niet aan een Mijn Odido-account gekoppeld staan. Wat gebeurd er precies als je via Mijn Odido registreren met een ander e-mailadres een account aanmaakt en Internet + TV probeert te koppelen? Ik hoor het graag van je! 😄


Hi Marciano! 
 

Het mobiele abonnement op dat e-mailadres is helemaal prima. Overigens zie ik in de app nog steeds internet vermeld staan onder dat account.

Ik heb reeds twee andere accounts aangemaakt om internet te koppelen (omdat het de eerste keer niet lukte), maar dan krijg ik op het laatst de melding dat er iets is misgegaan. De exacte melding: “Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens”. 

Tot op heden nog geen succes dus.
 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Nadia, bedankt voor je screenshot! Ik gok dat dit een bug in de app is of dat het verwijderen van Internet + TV nog verwerkt moet worden. Je gaf aan dat er niks gebeurd als je erop klikt en via de webversie is 'ie inderdaad helemaal niet zichtbaar. Het kan dat de app nog even nodig heeft om dit te verwerken. Mocht het er na het weekend nog staan, laat het me dan weten. Dan geef ik het direct door aan het team van de app.

Ik gok dat dit ook de reden is dat het toevoegen van Internet aan een ander account niet werkt, omdat 'ie blijkbaar toch nog wel ergens aan het account staat gekoppeld.

Wil je mij een privébericht sturen met de 2 e-mailadressen waarmee je een account hebt aangemaakt? Dan controleer ik die ook nog even! 

Hi Nadia, bedankt voor je screenshot! Ik gok dat dit een bug in de app is of dat het verwijderen van Internet + TV nog verwerkt moet worden. Je gaf aan dat er niks gebeurd als je erop klikt en via de webversie is 'ie inderdaad helemaal niet zichtbaar. Het kan dat de app nog even nodig heeft om dit te verwerken. Mocht het er na het weekend nog staan, laat het me dan weten. Dan geef ik het direct door aan het team van de app.

Ik gok dat dit ook de reden is dat het toevoegen van Internet aan een ander account niet werkt, omdat 'ie blijkbaar toch nog wel ergens aan het account staat gekoppeld.

Wil je mij een privébericht sturen met de 2 e-mailadressen waarmee je een account hebt aangemaakt? Dan controleer ik die ook nog even! 



het probleem blijft helaas bestaan. Ik heb je een privébericht gestuurd.

Reageer