Beantwoord

Mobiel abonnement toevoegen aan Odido account lukt niet

  • 10 September 2023
  • 29 reacties
  • 2028 Bekeken

Ik wil mijn mobiele abonnement toevoegen aan mijn account zodat ik mijn verbruik kan inzien, maar ik krijg telkens een foutmelding als ik de code die ik via sms heb gekregen invoer.

icon

Beste antwoord door ArianneL 15 September 2023, 17:55

Bekijk origineel

29 reacties

Done, hopelijk nu wel

@Marciano van Odido ik heb nogmaals een mail gestuurd nu met het casenummer Case: 70572126

In het onderwerp, misschien dat nu de mail terug te vinden is, en heb het naar service email adres gestuurd 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @extraman2024, wat vreemd ik zie de mail nog steeds niet binnenkomen. De tweede mail die je naar het service e-mailadres hebt gestuurd, krijg ik sowieso niet binnen. Het gaat in dit geval om 1 voorletter, dus deze heb ik voor je toegevoegd. Beide abonnementen staan nu op exact dezelfde gegevens. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om je abonnementen te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

@Marciano van Odido  Gelukt! 

ik had ondertussen ook met de helpdesk gebeld, daar heeft een collega van je ook wat gedaan.

Bedankt🤗

Reageer