Skip to main content

Hallo, het lukt mij niet op mijn mobiele abonnement aan mijn account te koppelen. Ik krijg de melding dat mijn abonnement al is gekoppeld aan een ander account van Odido. Mijn abo is vandaag in gegaan en ben in het verleden eerder klant geweest van T-Mobile. Hoe kan ik nu mijn nieuwe abo koppelen aan mijn Odido account? Alvast bedankt!

Hallo @r.a.e.e.adrian, van harte welkom op onze Community, ik kijk graag met je mee! Ik heb het nummer uit je profiel erbij gepakt en ik zie dat het account nog gekoppeld staat aan een oud/inactief, vandaar dat je deze melding te zien krijgt. Ik heb direct het account voor je verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Hallo @r.a.e.e.adrian, van harte welkom op onze Community, ik kijk graag met je mee! Ik heb het nummer uit je profiel erbij gepakt en ik zie dat het account nog gekoppeld staat aan een oud/inactief, vandaar dat je deze melding te zien krijgt. Ik heb direct het account voor je verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Het is gelukt, ik zie nu het abonnement terug in de app. Thanks!

@r.a.e.e.adrian fijn dat het is gelukt, geen dank en graag gedaan! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 

Hallo @r.a.e.e.adrian, van harte welkom op onze Community, ik kijk graag met je mee! Ik heb het nummer uit je profiel erbij gepakt en ik zie dat het account nog gekoppeld staat aan een oud/inactief, vandaar dat je deze melding te zien krijgt. Ik heb direct het account voor je verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Hi Pharwin, ik heb hetzelfde probleem. Zou je mijn account ook kunnen ontkoppelen? Bedankt.

Hi @spolonius, welkom! Uiteraard help ik ook jou hier graag bij verder. Kun je alleen je profielgegevens volledig invullen? Ik mis alleen nog je postcode + huisnummer en ook de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Zodra je die hebt ingevuld, geef dan een reactie in dit topic. Dan gaat een collega of ik er zo snel mogelijk mee aan de slag! 

Hi @spolonius, welkom! Uiteraard help ik ook jou hier graag bij verder. Kun je alleen je profielgegevens volledig invullen? Ik mis alleen nog je postcode + huisnummer en ook de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Zodra je die hebt ingevuld, geef dan een reactie in dit topic. Dan gaat een collega of ik er zo snel mogelijk mee aan de slag! 

Hi Pharwin, het is gedaan!

@spolonius Thanks! Ik heb gelijk gekeken en ik zag dat je account inderdaad gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement. Deze heb ik gelijk verwijderd. Maak ook gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement, daarna zou het moeten lukken! 

Ik verneem het graag van je!

Reageer