Het lukt mij niet op mijn mobiele abonnement aan mijn account te koppelen. Ik krijg de melding dat mijn abonnement al is gekoppeld aan een ander account van Odiddo. Voor beide accounts gebruikte ik hetzelfde mailadres, dus ik kan nu ook niet meer inloggen op mijn mobiele (tele2) account om het e-mailadres aan te passen. Hoe kan ik nu mijn mobiele abonnement koppelen aan mijn account?
Hallo
Ik verneem graag een reactie van je! Ook ontvang ik graag een screenshot met wat je precies te zien krijgt (als het alsnog niet lukt).
Groetjes,
Pharwin
Hallo
Ik verneem graag een reactie van je! Ook ontvang ik graag een screenshot met wat je precies te zien krijgt (als het alsnog niet lukt).
Groetjes,
Pharwin
Bedankt, het is gelukt!
Hier exact hetzelfde probleem, waarom niet alle accounts van T-Mobile gewoon ontkoppelen als dat toch niet meer bestaat.
En koppelen aan die Odido app!!!!
Of is dat te logisch??
Maar ook mijn zoon kan niet in zijn Odido app zijn account toevoegen omdat er nog een account blijkbaar actief is. En kan hij nu niets meer doen, echt top.
Nogmaals het is niet mijn nummer die problemen heeft maar die van mijn zoon.!!
Ik zou dat graag opgelost zien worden op de korte termijn.
Hier zelfde probleem . Hoe ontkoppel ik dan mijn abonnement van een inactieve app?
Hallo
Groetjes,
Pharwin
Hoi hoi
Ik zie nu pas dat ik hier moest reageren. Ik weet niet of je gezien had dat ik je een bericht gestuurd had?
Groetjes Yvonne van Doornik
(Levyanne)
Hoi,
Ik krijg mijn bestaand abo niet gekoppeld aan mijn 06 nummer. Waarschijnlijk heeft het te maken met 2 mailadressen, eentje moet ontkoppelt worden vermoed ik. Graag assistentie!
thx
Gr.
davy
Hoi
06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN, e-mailadres en welk e-mailadres ontkoppelt mag worden
Het lukt mij niet om mijn Mobiel abbonement te koppelen aan mij Odido. Ik krijg de volgende foutmelding:
Je kan dit mobiele abonnement niet koppelen. De gegevens van het abonnement komen niet overeen met de gegevens die bij ons bekend zijn. Kloppen ze wel?
Ik wil graag mijn dataverbruik ik kunnen zien maar dat lukt nu niet. Wat moet ik doen?
Gr,
Hans
Hoi
Als je je mobiele abonnement aan je bestaande Mijn Odido-account probeert te koppelen waar je thuis-abonnement al in staat, dan kan het op dit moment inderdaad niet. De naam van beide abonnementen komt namelijk niet overeen. Je thuis-abonnement staat op de voorletter H., terwijl mobiel op 3 andere voorletters staan. Wil je de abonnementen alsnog koppelen, dan zullen we je voorletters gelijk moeten trekken. Dit kan alleen door ons een mail te sturen met een kopie van je ID. Laat me maar weten welk abonnement er aangepast moet worden en op welke voorletters beide abonnementen moeten komen, dan stuur ik je vervolgens een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Dan is het zo geregeld!
Dank voor je antwoord. Ik wilde mijn mobiele abonnement koppelen aan mijn bestaande account met thuis abonnement. Beide abonnementen moeten gekoppeld worden aan de drie voorletters, dus mijn thuis abonnement moet worden aangepast. Kan je mij de email sturen voor de kopie? M.v.g.
Hi
Hallo
Hi
Voor nu alvast een heel fijn weekend!
Hallo
Hi Hans, yes ik zie dat de mail is binnengekomen! Ik heb je voorletters direct aangepast. Geef het systeem even een half uurtje om dit te verwerken en probeer het dan opnieuw. Het moet dan lukken. Laat je het me weten?
Geweldig
Het lukt mij niet op mijn mobiele abonnement aan mijn account te koppelen. Ik krijg de melding dat mijn abonnement al is gekoppeld aan een ander account van Odiddo. Voor beide accounts gebruikte ik hetzelfde mailadres, dus ik kan nu ook niet meer inloggen op mijn mobiele (tele2) account om het e-mailadres aan te passen. Hoe kan ik nu mijn mobiele abonnement koppelen aan mijn account?
Goedeavond ik heb hetzelfde probleem nadat mijn abbonement is verlengd kan u mij verder helpen?
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.