Skip to main content

Heb een mobiel account maar kan hier niet koppelen met mijn tv internet abonnement.

geeft aan geen andere abonnementen op dit adres 

Goedemorgen ​@Vandenberg1982, welkom op onze Community en de beste wensen voor het nieuwe jaar! Laten we samen naar een oplossing kijken. Als je je Internet + TV abonnement wilt toevoegen aan je bestaande account voor je mobiele abonnement, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen met elkaar. Ik heb gelijk gekeken bij beide abonnementen en ik zie dat de naam en geboortedatum niet overeenkomt bij elkaar. Vandaar dat je het Internet + TV abonnement niet kunt toevoegen aan je bestaand account. Kan het kloppen dat deze niet op jouw naam staat? Dan is het alleen mogelijk om een apart account voor je Internet + TV abonnement aan te maken of een Contractovername aan te vragen via onze website. Als het abonnement op je eigen naam staat, kun je deze daarna toevoegen aan je bestaand account.

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 


Reageer