Skip to main content

Hallo,

Ik kan de Klik&Klaar niet aan mijn account koppelen, ik krijg dan de volgende melding: “

We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee.”

Ook zie ik in de ING app dat er €25 afgeschreven gaat worden i.p.v. de €20 met klantvoordeel. We hebben 2 abonnement op dit adres.

De wachttijd bij de klantenservice is 2 uur, dus ik hoop dat het via hier geregeld kan worden.

Hoi blfa, van harte welkom op de Community en gaaf dat je nu ook Klik&Klaar hebt! Om beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account te koppelen moeten de gegevens exact overeenkomen; voorletters, tussenvoegsels, geboortedatum en adres. Wil je dit allereerst controleren? Vul daarnaast het klantnummer van Klik&Klaar of het 097-nummer in in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee! 

Hoi blfa, van harte welkom op de Community en gaaf dat je nu ook Klik&Klaar hebt! Om beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account te koppelen moeten de gegevens exact overeenkomen; voorletters, tussenvoegsels, geboortedatum en adres. Wil je dit allereerst controleren? Vul daarnaast het klantnummer van Klik&Klaar of het 097-nummer in in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee! 

Hoi!

Voor zover ik weet klopt het allemaal, in het contract van de Klik&Klaar staat de juiste naam en adres etc.

Ik heb het telefoonnummer van de Klik&Klaar simkaart in het veld van “Mobiel klantnummer” gezet.

Goedemorgen blfa, bedankt voor het invullen van het 097-nummer! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat de geboortedatum bij de abonnementen verschilt. Je mobiele abonnement staat op de geboortemaand april en Klik&Klaar staat op februari. Welke is correct? Dan stuur ik je via het juiste abonnement een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Als ik deze heb, kan ik de geboortedatum corrigeren en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld!

Goedemorgen blfa, bedankt voor het invullen van het 097-nummer! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat de geboortedatum bij de abonnementen verschilt. Je mobiele abonnement staat op de geboortemaand april en Klik&Klaar staat op februari. Welke is correct? Dan stuur ik je via het juiste abonnement een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Als ik deze heb, kan ik de geboortedatum corrigeren en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld!

Hi,

De juiste maand is April, het mobiele abonnement dus.

Ik wacht de email af.

Er is inmiddels ook €25 afgeschreven i.p.v. de €20 die het moet zijn (en in het contract staat) met klantvoordeel.

Kan dit ook opgelost/verrekend worden?

Inmiddels is het opgelost met de klantenservice.

Bedankt.

Hoi Blfa, superfijn dat het inmiddels is opgelost met mijn collega's van de klantenservice en bedankt voor het laten weten! 😄

Reageer