Mijn Odido 2FA en koppelen

  • 27 April 2024
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Hallo,

 

Heb 2 accounts.

1ste account heeft tweestapsverificatie via Authenticator app maar heb problemen met ontvangen van een code , die werkt niet. Daaraan is wel een abonnement aan gekoppeld.

Ben naar een Odido winkel geweest en wij hebben telefonisch contact gehad met de klantenservice om 2 staps verificatie uit te zetten. Probeerde later opnieuw in te loggen en kreeg opnieuw de melding dat ik een Authenticator code moest invullen. 

​​​​​​

2de account heeft een tweestapsverificatie via sms en die werkt prima. Kan echter geen abonnement aan koppelen, krijg dan een foutmelding.

Liefst wil ik mijn gegevens op 1 account willen inzien.

Marciano van Odido 11 dagen geleden

Hoi Miekmens, van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad. Ik help je graag direct verder met je Mijn Odido-accounts. Stuur je mij een privébericht met de volgende gegevens? Dan duik ik er direct voor je in!

Voor beide accounts/abonnementen: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en de e-mailadressen die je gebruikt.

Wil je de 2 abonnementen die je nu in 2 losse Mijn Odido-accounts hebt staan koppelen? Dan moet er 1 verwijderd worden. In dat geval: Laat het me maar weten welke verwijderd kan worden en welk e-mailadres je wil blijven gebruiken. Probeer je een ander abonnement te koppelen, dan ontvang ik daarvan ook graag het 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN. De gegevens moeten namelijk exact overeenkomen wil je de abonnementen kunnen koppelen.

Ik zie je berichtje graag tegemoet en dan komt het helemaal goed! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Miekmens, van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad. Ik help je graag direct verder met je Mijn Odido-accounts. Stuur je mij een privébericht met de volgende gegevens? Dan duik ik er direct voor je in!

Voor beide accounts/abonnementen: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en de e-mailadressen die je gebruikt.

Wil je de 2 abonnementen die je nu in 2 losse Mijn Odido-accounts hebt staan koppelen? Dan moet er 1 verwijderd worden. In dat geval: Laat het me maar weten welke verwijderd kan worden en welk e-mailadres je wil blijven gebruiken. Probeer je een ander abonnement te koppelen, dan ontvang ik daarvan ook graag het 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN. De gegevens moeten namelijk exact overeenkomen wil je de abonnementen kunnen koppelen.

Ik zie je berichtje graag tegemoet en dan komt het helemaal goed! 😄

Reageer