Skip to main content

 

Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.



Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? 

  • Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.

 

Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt. 

Volgens de Nederlandse wetgeving, en met name de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), heb ik als klant recht op inzage in mijn persoonlijke gegevens, waaronder mijn facturen.

Dit betekent dat Odido ervoor moeten zorgen dat ik op een toegankelijke manier mijn facturen kan inzien, bijvoorbeeld via een online account of door facturen op verzoek beschikbaar te stellen. Als Odido dit niet doet, zou je hierover een klacht kunnen indienen bij de Autoriteit Consument & Markt (ACM) of de Autoriteit Persoonsgegevens (AP).

ik kan nu al weken niet meer normaal inloggen kan dus ook niks controleren. ik wil jullie 14 dagen de tijd geven om mijn euvel blijvend op te lossen.


Er zijn inderdaad wat problemen met het inloggen, daar is onze technische dienst mee bezig @dRichardK. Het is elke keer op en af zo te zien, je kunt de facturen ook downloaden, mits je er in komt natuurlijk, dan hoef je niet elke dag in Mijn Odido zelf in te loggen.  

Ik kan proberen om alle abonnementen los te koppelen zodat je ze daarna weer probeert te koppelen? Wellicht lost dit het op, zal ik dit uitvoeren?


Ja, doe dat maar koppel alles maar los. Het lijkt er nl op dat ik de facturen op een Gmail adres krijg. Ik zal dit adres ook nog toevoegen aan mijn profiel zodat je deze ook uit het systeem kunt halen


Ik heb alles logekoppeld @dRichardK, het duurt ongeveer 15 minuten om dit te verwerken. Kan je de abonnementen opnieuw koppelen via de webbrowser? Hopelijk werkt het dan weer! 


Het toevoegen van een 06-abonnement is gelukt, maar TV/Internet werkt niet

 


Hoi @dRichardK, ik heb het direct nagekeken! Ik zie je Internetabonnement inmiddels wel gekoppeld aan je protonmail, klopt dit? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana


Hoi @dRichardK, ik heb het direct nagekeken! Ik zie je Internetabonnement inmiddels wel gekoppeld aan je protonmail, klopt dit? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

Ja alles werkt nu weer. graag nergens aankomen ;-)


Ik kom de Mijn Odido omgeving ook niet in en vind het echt te gek voor woorden dat een telecom provider het uitsturen van de verificatie smsjes niet in orde heeft. Hoe kom ik nou bij mijn facturen? (zowel site als app).


Hi @Yuri_, welkom op onze Community!

We hadden inderdaad problemen met de verificatie sms'jes, die kwamen veel te laat of niet aan. Dit is inmiddels opgelost, kan je controleren of je er weer in kan? 


Hi 

Hi @Yuri_, welkom op onze Community!

We hadden inderdaad problemen met de verificatie sms'jes, die kwamen veel te laat of niet aan. Dit is inmiddels opgelost, kan je controleren of je er weer in kan? 

Dank voor je reactie Tommy, dit doet het idd weer zoals behoren (voor zover ik dat kan beoordelen).
De verificatie smsjes komen vrijwel direct binnen nu!


Ik wil een telefoon abonnement afsluiten via mijn Odido app, maar sms verificatie werkt niet. Komen geen sms binnen.

Ook krijg ik een melding dat het inloggen mislukt is, terwijl ik al in de app ingelogd ben.

 


Via de web inlog werkt het ook niet. Er wordt geen sms ontvangen. Ik moet al mijn gegevens weer opnieuw invoeren terwijl ik al ingelogd ben.

Online kan ik wel mijn gegevens inzien, terwijl in de app bij alleen "Naam" in te zien is.

Klik ik in de app bv op "Adres" enz., krijg ik melding in de app dat ik niet ingelogd ben.

Ook mijn app resetten en helemaal opnieuw installeren helpt ook niet.


Na diverse pogingen is het via het Web toch nog gelukt. 😅


@ZzMak Fijn dat het is gelukt! Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie zondag gewenst! 😄


Hallo Pharwin,

Er is nog wel iets. Als ik in de app de link "Klantvoordeel" of  "Extra abonnement bestellen met klantvoordeel" krijg telkens de melding dat het inloggen is mislukt 

 


Hoi ​@ZzMak, bedankt voor je screenshots! Wat apart dat je dan deze melding krijgt en opnieuw moet inloggen. Krijg je dit ook via de website? Zo niet, dan ligt het volledig aan de app en dan kan ik dit doorzetten naar de juiste afdeling. Ik hoor het graag van je! 😄


@Marciano van Odido 

Via de app.


Hi ​@ZzMak, kun je de app verwijderen en opnieuw downloaden? Dan heeft hij meteen de nieuwste software. Kun je ook controleren of de software van je apparaat up-to-date is? Dit is belangrijk zodat de app optimaal kan werken. Mocht het daarna alsnog zijn, laat het dan even weten. Dan kunnen we het voor je doorzetten naar de juiste afdeling, zodat het onderzocht kan worden! 


@Pharwin van Odido Ik heb de updates in de Play Store altijd op auto-update staan, ik heb de app al 2 keer verwijderd, cache verwijderd, een total clean gedaan met SD Maid, geen VPN ingeschakeld en geen DNS ingesteld, maar het probleem is er nog steeds. Denk toch dat het aan de app ligt.


Hoi ​@ZzMak, goed dat je alles hebt geprobeerd en hebt gecontroleerd! Ik zie dat we in dit geval een case moeten doorzetten naar de technische afdeling. Wil je je klantnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel zetten? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 


In de laatste update, zojuist geïnstalleerd, van de Odido app doet zich het probleem ook nog voor.

 


Hi ​@ZzMak, dank voor de screenshot! Voordat ik dit voor je kan doorzetten, heb ik nog wat aanvullende informatie van je nodig. Kun je antwoord geven op de onderstaande vragen: 

  • Heb je dit alleen in de app of ook via de webversie? 
  • Welk merk en type toestel heb je? 
  • Besturingssysteem + versie (iOS/Android)

Zodra ik deze informatie van je heb ontvangen, kan ik het voor je doorzetten. Het is van belang dat onze specialisten zo veel mogelijk informatie ontvangen, zodat ze grondig onderzoek kunnen doen en kunnen kijken naar een oplossing voor dit probleem! 


@Pharwin van Odido

Goedemorgen. Ik heb het probleem alleen ervaren via de app. Dit zojuist nogmaals gecheckt. Ik heb een Pixel 7, met Android 15, incl. de laatste beveiligings-updates.

Ook geprobeerd via mijn Poco X3 Pro, deze draaid op Android 13, incl. de laatste veiligheids-updates. Hier geeft ook alleen maar de app hetzelfde probleem.


Goedemorgen ​@ZzMak, dank je wel voor alle informatie! Ik heb direct een case voor je aangemaakt en het voor je doorgezet naar onze technische specialisten, zodat zij het voor je kunnen uitzoeken. Het referentienummer is: 74873798. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens de drukte. Het zou best kunnen dat ze het binnen een paar dagen oppakken, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling kunt verwachten. Dit zal dan telefonisch of per mail zijn. Ze zullen er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen! 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 


Ik probeer in te loggen in de mijn odido omgeving maar ik ontvang geen 2FA SMS.

Het inloggen via de iDIN werkt ook niet.

Is het probleem dat de SMS-jes niet verstuurd worden weer terug?

Na 3000 pogingen krijg ik nu eindelijk een sms binnen


Reageer