Skip to main content

 

Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving.

 

Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.



Hulp bij het inloggen
Log je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? 

  • Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om één van de e-mailadressen die jij in gebruik hebt bij Odido te kiezen als gebruikersnaam. Dit is tevens nog de enige optie om nu in te loggen, zo ben je extra goed beveiligd! Je ontvangt op dat specifieke e-mailadres een wachtwoord reset e-mail. Kijk in de bevestiging van je abonnement-aanvraag welke e-mailadres bij ons bekend zijn. 
  • Kan je niet inloggen en komt er geen e-mail binnen via de knop ‘wachtwoord vergeten? Mogelijk gaat er iets mis omdat je hetzelfde of juist een ander e-mailadres gebruikt voor je mobiele abonnement. Gebruik dan je e-mailadres voor je mobiele abonnement en voeg je abonnement voor Internet + TV daarna toe via de knop 'Toevoegen'.

 

Ik wil Mijn Odido van verschillende abonnementen koppelen

Let op:

  • Het abonnement dient op dezelfde naam te staan. Klantvoordeel gaat op basis van adres, maar koppelen van Mijn Odido gaat op basis van naam. 
  • Dit geldt voor Odido abonnementen, maar zakelijke, Ben of Simpel abonnementen zijn uitgesloten.

 

🔔 Helpt dat niet, laat dan een bericht achter in dit topic, dan helpen we je verder!

 

Dit topic beschrijft wat er verder nog mogelijk is nu je abonnementen gekoppeld zijn:

Vernieuwingen op Mijn Odido omgeving | T-Mobile Community

 

Update 31 oktober 2022

Vrijwel iedereen heeft bericht gehad dat je jouw Mijn Odido account kan vernieuwen. We raden je aan dit direct te doen, zodat je van de nieuwe mogelijkheden kunt gebruikmaken. Zo kun je vanaf dat moment ook de Mijn Odido app gebruiken voor je abonnement voor Internet + TV. 

 

Update 8 juni 2022

Sinds vandaag hebben we één login voor Mijn Odido. De blokken boven de inlog zijn hiermee verleden tijd. Het inloggen zelf blijft hetzelfde. De gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Odido brengt je nog steeds naar Mijn Odido. Net zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Internet + TV van Odido je naar Mijn Odido brengt. 

Hi @Pharwin van Odido!

het is andersom, ik probeer mijn tv en internet te koppelen aan mijn mobiele account. 


@Reneewalinga Ah, check! In principe geldt dan hetzelfde verhaal. De naam dient alsnog overeen te komen met elkaar. Ik zie dat je voor beide abonnementen een apart account hebt. Bij je mobiele abonnement staat je hotmailadres gekoppeld en bij je Internet + TV abonnement je G-mailadres. Het account van Internet + TV zal ik dan wel moeten verwijderen, zodat je deze daarna kunt toevoegen aan je bestaande account voor mobiel. Ook verneem ik graag of ik één R bij je mobiele abonnement kan aanpassen of er juist één moet toevoegen bij je Internet + TV abonnement. Ik hoor graag wat je zou willen! 😄


Hi!

je kan diegene met dubbele R veranderen naar 1 R. Dus als jullie mijn account verwijderen van internet en tv, kan ik deze opnieuw koppelen en dan moet ik mijn hotmail gebruiken ipv gmail?


Hi @Reneewalinga, top, ik heb het zojuist voor je aangepast! Alles komt nu overeen met elkaar. Yes, wat je zegt klopt helemaal. Ik heb zojuist het account van Internet + TV voor je verwijderd (met je G-mailadres). Je kunt vanaf nu inloggen met je bestaande account voor mobiel (je hotmailadres) en daar je Internet + TV abonnement aan toevoegen. Laat je me even weten of het allemaal is gelukt? Ik hoor het graag! 


Hoi @Pharwin van Odido,

nee nog niet want als ik een abonnement wil koppelen geeft die het volgende aan:

Ik kan het email adres niet aanpassen


@Reneewalinga Yes, dat klopt. Voor het toevoegen wordt de verificatiecode verstuurd naar het e-mailadres wat bekend is onder je Internet + TV abonnement. En dat is je G-mailadres. Maar dat maakt voor het toevoegen/inloggen verder niets uit. Zo lang je toegang hebt tot dat e-mailadres en de code kunt invoeren, kun je 'm koppelen! 


Mooi! Dit is gelukt.

 

nu het volgende probleem, mijn internet doet het slecht. En sinds ik glasvezel heb ben ik van 100mb naar 50mb gezet, ik heb geen idee waarom?? En ik heb ook nog een mail gekregen waarin staat dat ik als cadeau dit omgezet krijg.

 


Hi @Reneewalinga, zou je een eigen topic willen aanmaken over je internet problemen? Graag ontvang ik daar ook een bekabelde speedtest. Dan houden we dit topic puur voor Mijn Odido problemen. Alvast bedankt!

Speedtest bekabeld - De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

 

 


Ik kan sinds een paar weken niet meer inloggen in Mijn Odido, Ik zie dat er veel meer mensen last van hebben. Dus ik vermoed dat jullie iets aangepast hebben en de klant niet op de hoogte gebracht. Mijn mail adres staat in dit profiel overzicht. Ik heb al een paar keer aan de bel getrokken, maar dat helpt blijkbaar niet. Als mijn mobiel abonnement toevallig op een protonmail adres staat mag deze verwijderd worden.


Hey @dRichardK, de app was inderdaad afgelopen vrijdag niet beschikbaar. Maar dat dit al een paar weken speelt is wel vreemd. Welke melding krijg je te zien? Kun je wel inloggen via de webpagina


Hey @dRichardK, de app was inderdaad afgelopen vrijdag niet beschikbaar. Maar dat dit al een paar weken speelt is wel vreemd. Welke melding krijg je te zien? Kun je wel inloggen via de webpagina

Nee ik kan niet meer inloggen, hier de foutmelding.

ik wil dus inloggen met mijn gmail adres maar kreeg vorige week geen code via de mail , nee ook niet in mijn spambox. Dus als je mijn account kan resetten zou dat prettig zijn. de gegevens staan in mijn profiel


Hmm, kan je eens inloggen met je @protonmail.com @dRichardK? Het lijkt erop dat hij hieraan is gekoppelt.  


Dat werkt inderdaad, weer. bedankt.


Ah top @dRichardK, fijn om te horen! 


Ah top @dRichardK, fijn om te horen! 

Toch weer niet, alles is er weer uit.

Gisteren was alles weer hersteld, nu werkt het niet meer.


Ook weer via de browser @dRichardK? Aan onze kant is niks gewijzigd namelijk. 


Ook weer via de browser @dRichardK? Aan onze kant is niks gewijzigd namelijk. 

Via de app en via de browser met beide kan ik geen abonnementen meer zien.


Ik kom er nu bij jou ook niet in @dRichardK. Ik gok dat het met de problemen met Mijn Odido te maken heeft wat nu speelt. Ik kan proberen om alle abonnementen los te koppelen of we kunnen wachten tot de problemen zijn opgelost. 


@Tommie van Odido Bij mij lukt het inloggen ineens weer.


Ja dan denk ik dat het de problemen aan de achterkant zijn @dRichardK. Hopelijk is dat snel opgelost! 


Ja dan denk ik dat het de problemen aan de achterkant zijn @dRichardK. Hopelijk is dat snel opgelost! 

Zit er al schot in de zaak. Ik kan inmiddels inloggen maar geen abonnementen toevoegen.


Zie je je huidige abonnementen nu ook wel staan @dRichardK? Welke melding krijg je te zien bij het toevoegen van een nieuw abonnement? 


Ja nu staat alles er weer bij. Maar voor hoelang?. 😂


Dat is inderdaad gek, maar zoals ik zei komt het door de werkzaamheden @dRichardK. Wanneer het opgelost is kan ik op dit moment niet zeggen, hopelijk snel.


Dat is inderdaad gek, maar zoals ik zei komt het door de werkzaamheden @dRichardK. Wanneer het opgelost is kan ik op dit moment niet zeggen, hopelijk snel.

Wat voor werkzaamheden zijn dat dan?.


Reageer