Als ik via mijn mobiel abonnement mijn internet +tv abonnement toe wil voegen, geeft de site aan dat mijn adres fout is. Dit is niet het geval. Hoe en waar kan ik mijn internet +tv abonnement terugvinden en koppelen aan mijn mobielabonnement?
Hallo Manon, welkom op onze Community! Wel zo fijn dat je beide abonnementen in één account kunt hebben. Echter, dient hiervoor de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen bij beide abonnementen. Nu heb ik beide abonnementen erbij gepakt op basis van de klantnummers in je profiel en ik zie dat bij je Internet + TV abonnement een ander adres vermeld staat dan bij je mobiele abonnement. Het is dan niet mogelijk om ze te koppelen in één account. Je kunt dan alleen voor je Internet + TV abonnement een ander account aanmaken!
Hoe kan het dan dat op het contract van mijn internet + tv abonnement hetzelfde adres staat als in de app bij mijn mobiel abonnement?
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.