ik krijg de foutmelding dat die al gekoppeld staat aan een ander account, de factuur mailtjes krijg ik wel op het juiste mail adres waar ik ook een account voor heb aangemaakt.
Goedemorgen
Als ik het goed begrijp, kun je jouw Internet + TV abonnement dus niet koppelen aan je al bestaande account in Mijn Odido; klopt dat of doel je op jouw mobiele abonnement? Het kan zijn dat jouw Int + TV abonnement al eerder gekoppeld is geweest aan een ander, actief of inactief account en daardoor zeg maar als het ware vergrendeld is; dit kan de obstructie vormen. Kun je mij jouw accountindeling schetsen zodat ik het helemaal begrijp?Â
Goedemiddag
Ik heb het inderdaad over mijn Internet abbonement, mijn mobiele abbonementen draaien bij Ben.
Volgens mij had ik een T-mobile account waaraan het contract gekoppeld zou kunnen zitten.
maar daar kom ik niet meer op.
Met vriendelijke groet,
Â
Leandro
GoedemorgenÂ
Als ik het goed begrijp, kun je jouw Internet + TV abonnement dus niet koppelen aan je al bestaande account in Mijn Odido; klopt dat of doel je op jouw mobiele abonnement? Het kan zijn dat jouw Int + TV abonnement al eerder gekoppeld is geweest aan een ander, actief of inactief account en daardoor zeg maar als het ware vergrendeld is; dit kan de obstructie vormen. Kun je mij jouw accountindeling schetsen zodat ik het helemaal begrijp?Â
Â
BesteÂ
Zojuist een mail binnen gehad voor een Factuur en deze geopend en ingelogd met dit account,
dit is gelukt en ik kon ook gelijk het abbonement zien dit lijkt nu dus goed te gaan!
Bedankt!
Hoi Leetje, superfijn dat je de mail hebt ontvangen en dat het is gelukt! Graag gedaan namens Jason en bedankt voor de terugkoppeling. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar!Â
GoedemorgenÂ
Â
Mijn Internet + TV abonnement kan ik niet koppelen aan de al bestaande account in Mijn Odido
Ik heb in mijn odido 2 zakelijk mobiele nummers, nu heb ik ook een internet en tv abonnement die ik ook aan mijn odido wil koppelen, helaas lukt dit niet.
Hoi
Ik heb voor beide hetzelfde email adres gebruikt. Volgens mijn odidio kan ik niet 2x hetzelfde email adres gebruiken en ik gebruik zowel zakelijk als privé hetzelfde emailadres!?
Als ik het goed begrijp heb je dus al een Mijn Odido account gecreĂ«erd voor je zakelijke nummers en hier is het e-mailadres wat bij ons bekend is aan gekoppeld. Het klopt inderdaad dat je in dit geval een ander e-mailadres nodig hebt om een nieuw account aan te kunnen maken voor jouw Internet + TV abonnement.Â
Als je mij het gewenste e-mailadres stuurt in een privĂ©bericht, pas ik dit natuurlijk graag voor je aan. Laat je het mij weten? Ik sta klaar om je verder te helpen!Â
Ik heb geen ander email adres, wat nu?
Hoi
Ik heb nog eens met je meegekeken en ik zie de volgende Mijn Odido accounts:
- g***r@gmail.com - hieraan staat het zakelijke nummer **81
- i**o@k***d.nl - hieraan staat het zakelijke nummer **70
Voor Internet + TV is er nog geen Mijn Odido-account. Je zou hiervoor een nieuw e-mailadres moeten maken. Ik raad Gmail aan. Gratis, genoeg opslag en veilig.
gertonkeijzer@gmail.com is mijn email adres en behoort Gerton Keijzer Beheer bv
info@keijzerholland.nl is het email adres van Keijzer Holland bv
2 verschillende entiteiten die ook als zodanig gezien dienen te worden.
Om nu Odido diensten werkbaar te maken is het voor een klant nodig om zomaar een ander email adres voor deze dienst te gebruiken.
Klinkt als de wereld op ze kop, er wordt op deze manier van een Odido probleem een klant probleem gemaakt.
Je bent ZZP er met een zakelijk mobiel nummer en privé internet+tv dan moet je dat kunnen combineren in een account.
Dit is de wereld op zijn kop, het probleem ligt bij Odido dus hier zal het moeten worden opgelost,
Jullie dienstverlening mankeert en zal moeten worden verbetert, niet de klant nog even een emailadresje laten maken.
Hoi Gerton, zoals eerder gezegd is het technisch niet mogelijk om een zakelijk mobiel abonnement met Internet + TV te koppelen in 1 account. Als je 2 verschillende entiteiten hebt, dan heb je uiteraard 2 aparte Mijn Odido-accounts. Heb je daarnaast ook Internet + TV dan heb je daar natuurlijk ook een account voor nodig. Ik begrijp niet zo goed waarom dit de wereld op zijn kop is en dat dit een probleem is. De enige oplossing is om een nieuw Mijn Odido-account aan te maken voor Internet + TV, en daar heb je een ander e-mailadres voor nodig. Aangezien je deze niet hebt, raad ik een goede e-maildienst aan.Â
Heb je particuliere mobiele abonnementen in combinatie met Internet + TV, dan is het wel mogelijk om meerdere abonnementen in 1 Mijn Odido-account te koppelen. Ik hoop dat je een goede e-maildienst vind om je nieuwe account aan te maken en ik wens je veel succes!Â
Beste Marciano,Â
Inderdaad dit hoeft niet de wereld op zijn kop te zijn, Ik wil geen extra email adres, waarom? Alleen voor een Odido account?
Odido is de dienstverlener, het lijkt me de aangewezen partij om te zorgen voor een oplossing.
Het is toch raar om jullie onvermogen om dit op te lossen bij jullie klant neer te leggen?
Hier lijkt een schone taak voor jullie weggelegd, er zullen vast wel meer zakelijke klanten zo over denken.
Ik zie de oplossing (anders dan een extra emailadres) graag tegemoet .
Hoi Gerton, we bieden uiteraard de mogelijkheid om alles over je abonnement(en) in te zien. Maar ik val in herhaling. Nogmaals; er is geen oplossing zonder een e-mailadres. Voor een Mijn Odido-account heb je een e-mailadres nodig om te registreren. Ik (en mijn collega's) kan dit niet voor je regelen. Daarnaast is dit een klant-helpt-klant Community voor particuliere abonnementen. Voor vragen of feedback over je zakelijke abonnementen wil ik je vragen om contact op te nemen met mijn collega's van de zakelijke klantenservice. Dat kan via deze kanalen:Â Jouw partner voor alle zakelijke oplossingen | Odido Business. Ik vertrouw erop dat je hiermee voldoende duidelijkheid hebt en ik wens je nog een hele fijne dag!
Ik heb een email adres alleen jullie kunnen de account niet koppelen.
Ik verwijt jullie verder niks in deze community.Â
Bedankt voor medewerkingÂ
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.