Beantwoord

Geen bevestigingscode ontvangen

  • 17 April 2024
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemiddag,

Bij het aanmaken van mijn account in de Odido app krijg ik na het invullen van mijn telefoonnummer de melding dat er een bevestigingscode naar mijn toestel wordt gestuurd. Na bijna een dag en twee dozijn nieuwe pogingen heb ik nog steeds die code niet.

Nu vermoedt ik dat het iets met mijn oude e-mailadres te maken heeft waar ik mijn facturen op heb ontvangen maar dat adres wordt niet herkend.

 

Hoe kan dit opgelost worden?

bij voorbaat dank 

icon

Beste antwoord door Hanzzee 25 April 2024, 20:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Hanzzee, van hart welkom op de Community! Ik kan je op je e-mailadres niet vinden. Stuur je mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres dat je gebruikt om op Mijn Odido in te loggen? Dan duik ik er graag voor je in! 😄

Hi Hanzzee, van hart welkom op de Community! Ik kan je op je e-mailadres niet vinden. Stuur je mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres dat je gebruikt om op Mijn Odido in te loggen? Dan duik ik er graag voor je in! 😄

 

Marciano heeft het opgelost door me de Puk en Pincodes per mail toe te sturen. Na invoering daarvan kreeg ik ook meteen alle bevestigingscodes binnen. E-Mail adres heeft hij aangepast dus nu zou, mocht f ditzelfde ooit nog voorkomen geen probleem meer moeten zijn. Thanks!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Hanzzee, graag gedaan en jij ook bedankt voor de terugkoppeling hier in je topic. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 🙌🏻

Reageer