Skip to main content

Abbo verlengd en via een brief een eSim QR code gekregen voor zelfde nummer.

eSIM gedownload op telefoon, maar volgens de brief en online instructies moet ik de eSIM nog activeren op Mijn Odido onder Sims- en toestelpagina.

App gedownload, genavigeerd naar 'sims, toestel en smartwatch', maar vervolgens nergens de optie om te activeren. Zie alleen info over mn huidige plastic sim en mogelijkheid om nieuwe sims aan te vragen. 

Graag hulp hiermee.

Hi ​@Wena070, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je nieuwe eSIM kunt activeren, laten we samen naar een oplossing kijken! Kun je het proberen via een browser/laptop om te kijken of je het dan wel te zien krijgt? Graag wil ik met je meekijken in je account. Echter, zie ik alleen dat de geboortedatum niet overeenkomt met wat er onder het nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste geboortedatum vermelden in je profiel? Dan kan ik met je meekijken! 

Hi ​@Wena070, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je nieuwe eSIM kunt activeren, laten we samen naar een oplossing kijken! Kun je het proberen via een browser/laptop om te kijken of je het dan wel te zien krijgt? Graag wil ik met je meekijken in je account. Echter, zie ik alleen dat de geboortedatum niet overeenkomt met wat er onder het nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste geboortedatum vermelden in je profiel? Dan kan ik met je meekijken! 

Hoi Pharwin,

Ik heb m’n geboortedatum aangepast in mijn pf. Op laptop en op mobiel (app & browser) zie ik nergens de optie om de sim te activeren. Dankjewel alvast voor het meekijken

Hallo ​@Wena070, dank voor het invullen van je profiel! Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat je inderdaad hebt verlengd met een eSIM. Dit had eigenlijk automatisch moeten gebeuren, maar het is op de één of andere manier niet gebeurd. Je fysieke simkaart staat nog steeds gekoppeld aan je abonnement. Vandaar dat je ook niet de optie te zien krijgt om je eSIM te activeren in je Mijn Odido account. Geen zorgen, ik heb zojuist de eSIM voor je geactiveerd. Deze staat nu gekoppeld aan je abonnement. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Dan zou die moeten werken! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Reageer