Creditering

  • 16 April 2024
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goede avond,

 

Zojuist mijn eerste factuur van Odido binnen gekregen. Omdat het best onoverzichtelijk is, duurde het even om alle informatie juist te lezen. Helaas kwam ik erachter dat de creditering die ik als compensatie zou ontvangen, niet mee is genomen. Ook zie ik dat ik de normale prijzen betaal van internet en TV, en niet de prijs die ik heb afgelosten (8 maanden korting) of ik lees het echt helemaal verkeerd! 

 

Gelieve zou ik hulp krijgen!

 

Met vriendelijke groet.

Teresa van Odido 12 dagen geleden

Allereerst nog van harte welkom bij Odido en op onze Community! 😀 @Ambise 

De eerste factuur valt eigenlijk altijd hoger uit dan normaal. Ik zoek graag voor je uit hoe het precies zit! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken, maar ik zie alleen een rekening staan met het bedrag van € 9,52. Hier zijn alle kortingen en de compensatie om verrekend. Zoals @Cris-de-beste2024 aangeeft, zie je onderaan de streep wat je gaat betalen. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt? Ik sta natuurlijk klaar om ze allemaal te beantwoorden! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Ambise Zet je klantnummer in je forum account  bij instellingen (Bovenaan) dat is privé en kunnen wij klanten niet lezen.

De moderators kunnen je dan sneller verder helpen als je aan de beurt bent.

Onderaan de streep op je factuur is wat je betaald.
Ondertussen kan je op de bank kijken wat er is geïncasseerd. 
 

Fijne avond

Reputatie 6
Badge +2

Allereerst nog van harte welkom bij Odido en op onze Community! 😀 @Ambise 

De eerste factuur valt eigenlijk altijd hoger uit dan normaal. Ik zoek graag voor je uit hoe het precies zit! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken, maar ik zie alleen een rekening staan met het bedrag van € 9,52. Hier zijn alle kortingen en de compensatie om verrekend. Zoals @Cris-de-beste2024 aangeeft, zie je onderaan de streep wat je gaat betalen. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt? Ik sta natuurlijk klaar om ze allemaal te beantwoorden! 

Reageer