Sinds ik mijn nieuwe abonnementen heb afgesloten in maart kan ik dit niet meer inzien in de app. Voor maart zat ik met mobiel abonnement al bij Odido en toen geen problemen ervaren. Hierover een aantal dagen geleden contact gehad via de chat, ik zou mijn abonnementen weer moeten kunnen toevoegen een uur na het contact. Dit is ondertussen nog steeds niet gelukt. Bij het koppelen van internet + tv abonnement krijg ik de melding “Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”. En bij het koppelen van mobiel abonnement krijg ik de melding “We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee.”.
Ook zijn er de afgelopen twee maanden andere bedragen afgeschreven dan overeenkomt met het mobiel abonnement, facturen kan ik niet inzien dus weet ik niet waar dit vandaan komt. Gisteren was dit zelfs het dubbele bedrag. Ik heb daar nu al een aantal keer contact over proberen te zoeken maar door drukte en lange wachttijd bij de klantenservice is dit nog niet gelukt.
Hopelijk kan er via deze weg een oplossing gevonden worden.