Beantwoord

Abonnement koppelen lukt niet.

  • 2 April 2024
  • 5 reacties
  • 78 Bekeken

Goedenavond,

Als ik mijn internet + tv abonnement probeer te koppelen in mijn odido account, krijg ik steeds de foutmelding: er is iets fout gegaan probeer het later nog eens. Nu had ik een mobielabonnement van t-mobile en dat nummer staat nog steeds in m'n account, zou dat daar mee te maken kunnen hebben? Ik kan ook de tv app niet gebruiken, kan namelijk ook niet bij m'n tv code komen. Daar krijg ik de melding deze pagina zit op slot.

icon

Beste antwoord door Robert1201 3 April 2024, 14:03

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag Robert, van harte welkom op de Community! Ik heb direct op je e-mailadres gezocht en ik kwam inderdaad een Mijn Odido-account tegen die gekoppeld stond aan een inactief mobiel abonnement. Deze heb ik net verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je Internet + TV abonnement hieraan te koppelen. Laat je het me weten of dit is gelukt?

Wat betreft de TV app: als je je klantnummer in je profiel zet en me laat weten als je dit hebt gedaan, zet ik je vraag door naar mijn collega's van Internet + TV. Zij kunnen dan met je meekijken! 😄

Goedemiddag Robert, van harte welkom op de Community! Ik heb direct op je e-mailadres gezocht en ik kwam inderdaad een Mijn Odido-account tegen die gekoppeld stond aan een inactief mobiel abonnement. Deze heb ik net verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je Internet + TV abonnement hieraan te koppelen. Laat je het me weten of dit is gelukt?

Wat betreft de TV app: als je je klantnummer in je profiel zet en me laat weten als je dit hebt gedaan, zet ik je vraag door naar mijn collega's van Internet + TV. Zij kunnen dan met je meekijken! 😄

 

Hoi marciano,

 

Ik een nieuw account aan kunnen maken en nu werkt alles, ook de tv code pagina! 

Hartelijk dank voor je hulp!!

Reputatie 7
Badge +9

Hi Robert, fijn dat alles hiermee gelijk werkt! Uiteraard graag gedaan en jij ook bedankt voor de terugkoppeling. Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag! 

Hallo, ik probeer mijn internet+tv abonnement te koppelen in de app. Maar dat lukt niet. Ik krijg de foutmelding het mobiele nummer kan niet gekoppeld worden. 
 

ik wil graag mijn factuur inzien, maar dat kan nu op geen enkele manier. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @sabine112000, ik gok dat je op Mijn Odido inlogt met e-mailadres s***0@gmail.com? Hier stond nog een oud Internet + TV abonnement aan gekoppeld. Vandaar dat het niet werkte. Ik heb dit account net verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊

Reageer