2 stapsverificatie naar oude nummer

  • 5 September 2023
  • 7 reacties
  • 145 Bekeken

Ik heb de verificatie nog staan op mijn oude nummer, daar worden nu de sms berichten heen gestuurd. Waar kan ik dit aanpassen. 

 

Mvg Ramon

Hajar van Odido 7 maanden geleden

Hi @Ramon1993 

Ik kan je daarbij helpen! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik met je mee!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ramon1993 

Ik kan je daarbij helpen! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik met je mee!

Ik heb helaas ditzelfde probleem. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Axeanz 

Zou je mij ook een bericht kunnen sturen met je gegevens? Dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen. 

ik heb helaas hetzelfde probleem, hij verstuurd de code naar mijn oude nummer. 

zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

 

Mvg Nadine

Reputatie 7
Badge +9

Hi @NHeynck, ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat het oude 06-nummer niet van Odido is. Daarom kan ik hem niet verifiëren. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Wil je in dit mailtje ook het oude 06-nummer zetten waar 2FA de code momenteel heen stuurt? En je nieuwe 06-nummer waarop je de code voortaan wil ontvangen. Laat het me maar weten als je dit hebt gedaan, dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Hi @NHeynck, ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat het oude 06-nummer niet van Odido is. Daarom kan ik hem niet verifiëren. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Wil je in dit mailtje ook het oude 06-nummer zetten waar 2FA de code momenteel heen stuurt? En je nieuwe 06-nummer waarop je de code voortaan wil ontvangen. Laat het me maar weten als je dit hebt gedaan, dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Ik heb gereageerd op uw mail. 

 

Dankjewel!

Mvg Nadine 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Nadine, bedankt voor de mail! Ik heb je nummer gewijzigd, dus vanaf nu moet je de 2FA code op je nieuwe nummer ontvangen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Reageer