Hey @Henk_C, het opzeggen van een wifipunt is op dit moment systematisch nog niet mogelijk.
Dit wordt eind december/januari opgelost. Wat ik kan doen is eenmalig 3 maanden voor je vergoeden, dan betaal je er niet voor tot het opgelost is. Of je zou het volledig moeten opzeggen en een nieuwe order kunnen inschieten. Dat is ook nog een optie. Kan je me laten weten wat ik voor je kan doen?
@Tommie van Odido Opnieuw bedankt! Extra korting is altijd fijn . Ik ga eerst even je advies vwb de bandsteering en 802.11ac proberen. Als dat goed werkt houd ik de wifi points waarschijnlijk.
Hou ons op de hoogte @Henk_C!
Hey @Henk_C, het opzeggen van een wifipunt is op dit moment systematisch nog niet mogelijk.
Dit wordt eind december/januari opgelost. Wat ik kan doen is eenmalig 3 maanden voor je vergoeden, dan betaal je er niet voor tot het opgelost is. Of je zou het volledig moeten opzeggen en een nieuwe order kunnen inschieten. Dat is ook nog een optie. Kan je me laten weten wat ik voor je kan doen?
@Tommie van Odido Het lukt me, ondanks je instructies, niet om het Wifi op 802.11ac te krijgen. Volledig opzeggen doe ik liever niet. Ik maak graag gebruik van je aanbod vwb de vergoeding totdat ik de accesspoints op kan zeggen.
Hey @Henk_C, je moet eerst Mesh uitschakelen bij Netwerkinstellingen → Draadloos → Mesh → Uitschakelen. Dan klik je op algemeen en selecteer je 5 GHz, dan klik je op Andere en daar kun je de 802.11-modus aanpassen naar ac.
@Tommie van Odido
Hoi Tommie, zoals ik in het andere topic al meldde lukt dit mij niet (ligt aan mij, ben 60+ en kom nog uit het MS DOS tijdperk ) Ik ben er nu echter een beetje klaar mee. Zoals gemeld heb ik het Wifi op de zyxel uitgezet en ben ik op dit dus maar weer overgestapt op mijn oude Nest wifi mesh. Dat werkt prima icm jullie modem. Ik kijk, als dat google spul het in ieder geval volhoud, over een half jaar wel weer of het handig is om het weer te gaan proberen met de Zyxel en evt accespoints. De accesspoints zijn in ieder geval weer ingepakt en kunnen zodra jullie systemen het kunnen verwerken weer terug.
Nogmaal bedankt voor je hulp.