Skip to main content

Ik ben eind november 2024 overgestapt van glasvezel (Zyxel T-50 modem) naar Klik-en-klaar en ben daar heel blij mee. Helaas heb ik nog geen email ontvangen met instructies hoe ik mijn Zyxel modem terug kan sturen. Mijn vragen:

• Moet ik mijn Zyxel modem terugsturen? Als wel, hoe?
  • Moet ik ook mijn twee oude Tele2 Davolink modems (DV-2020 en DV-21AMR) terugsturen?

Alvast bedankt voor uw hulp.
Met vriendelijke groet, Skule

Hoi Skule, gaaf dat je voor Klik&Klaar hebt gekozen en dat je hier heel blij mee bent! Ik geef je graag meer duidelijkheid over het terugsturen van de apparatuur. De Zyxel T-50 ontvangen we graag terug. De Tele2 Davolink modems hoeven niet teruggestuurd te worden. Heb je wel een e-mail ontvangen met een QR-code/label? Dan scan je het label via je mobiele telefoon bij een  DHL Parcel ServicePoint  (Let op, het retourneren bij een DHL Express ServicePoint is niet mogelijk). Kan je het label niet via jouw mobiele telefoon scannen? Stop dan een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail. 

Heb je geen mail ontvangen met de QR-code/label? Dan geldt ook; een briefje in de doos met je eigen adresgegevens is voldoende. Vanwege het milieu en duurzaamheid sturen wij geen dozen meer op, maar geen zorgen - je mag hier elke oude doos voor gebruiken. Meer informatie over het terugsturen van apparatuur vind je in dit topic. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Reageer