Skip to main content

Goedemorgen team Odido,

Klik&Klaar werkt niet: totaal geen stabiliteit, ik word er telkens uitgegooid. Daarnaast heb ik een vermoeden dat door activeren Klik&Klaar mijn glasvezel bij Odido op een laag pitje is gezet. Omdat bij mijn glasvezelproblemen niks blijkt te helpen, wil ik ook graag z.s.m. van Klik&Klaar af. Daarom gisteren via vele omzwervingen op de webiste een pagina kunnen vinden om Klik & Klaar op te zeggen. Ik kreeg wel een melding in beeld, maar heb vervolgens geen beloofde bevestigingsmail (incl. retourinstructies) ontvangen. Deze zou ik graag alsnog willen ontvangen.

Alvast bedankt.
Mvg,
Milko

Hi ​@MeneerPilko, ik wil je er allereerst van garanderen dat het aanvragen van Klik & Klaar geen invloed heeft op jouw Glasvezel verbinding. Dit staat namelijk echt helemaal los van elkaar en we zullen de problemen op het glasvezelnetwerk altijd zo snel mogelijk voor je oplossen! Wat het Klik & Klaar abonnement betreft, ik wil graag voor je nakijken of de opzegging goed bij ons binnen is gekomen. Ik wil je alleen nog vragen om jouw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer in je profiel te zetten. Zodra je dit hebt gedaan, kan je dit in het topic laten weten. Dan kijken we dit gelijk voor je na! 

Hi ​@MeneerPilko, ik wil je er allereerst van garanderen dat het aanvragen van Klik & Klaar geen invloed heeft op jouw Glasvezel verbinding. Dit staat namelijk echt helemaal los van elkaar en we zullen de problemen op het glasvezelnetwerk altijd zo snel mogelijk voor je oplossen! Wat het Klik & Klaar abonnement betreft, ik wil graag voor je nakijken of de opzegging goed bij ons binnen is gekomen. Ik wil je alleen nog vragen om jouw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer in je profiel te zetten. Zodra je dit hebt gedaan, kan je dit in het topic laten weten. Dan kijken we dit gelijk voor je na! 

Hoi ​@Nora van Odido De gevraagde gegevens staan inmiddels in mijn profiel. Ik hoor graag hoe verder.

Hey ​@MeneerPilko, ik zie 2 aanvragen van Klik&Klaar, 1 van 18-10 en 1 van 30-10. Die van 18-10 is opgezegd, klopt dit? 

Hey ​@MeneerPilko, ik zie 2 aanvragen van Klik&Klaar, 1 van 18-10 en 1 van 30-10. Die van 18-10 is opgezegd, klopt dit? 

@Tommie van Odido Ik hoop dat die van 18/10 is opgezegd, die is al geruime tijd geleden teruggestuurd 😶 Die van 30-10 wil ik graag terugsturen, maar daar heb ik dus nog geen bevestiging van ontvangen. Ondertussen wordt volgens mij nog steeds voor beide K&K bedragen in rekening gebracht...

Ik heb die van 30-10 nu ook opgezegd en de bevestiging handmatig verstuurd ​@MeneerPilko, het kan zijn dat je de bevestiging dus 2x ontvangt. 

Reageer