Skip to main content

kan dit echt nniet sneller geleverd worde

Ingangsdatum abonnement
Je 5G-modem wordt geleverd op 25-11-2024. Dan start ook je Klik&Klaar internetabonnement.

Hallo ​@MR_CHIP 

Het 5G modem is niet op voorraad.

Op de website staat dat de verwachte leverdatum 1 week is.

Is er niet een manier om het sneller te krijgen ergens ophalen pfzo

@MR_CHIP Ga de shops langs misschien heeft iemand er een staan.

dan heb ik zometeen 2 abbo’s beste is dit afwachhten denk ik

Ja, klik en klaar is volgens de media een overweldigend success. Dus routers zijn lastig leverbaar, winkelvoorraad was in de 1e week al op. Maar natuurlijk zijn er nieuwe besteld!

help mij wordt geint terwijl pakket terggestuurd is

Kenmerk:

5419683705

Beschrijving:

odido.nl betaling ( 1.22436604 )

Bedrag:

€ 25,00

Pakket retour gegaan alsnog factuur topic al gerapporteerd 

@Tommie van Odido ?

Hoi ​@MR_CHIP, ik wil dit graag voor je nakijken! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana

Hoi ​@MR_CHIP, ik wil dit graag voor je nakijken! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana

Gedaan 

@MR_CHIP Dankjewel voor het invullen van je gegevens. Ik help je graag verder! 

Bedoel je dat het pakket retour is terwijl je dit eigenlijk niet wil? Ik zie namelijk geen opzegging in het systeem staan. 

In beide gevallen, ga ik sowieso het teveel betaalde bedrag voor je vergoeden. Je hebt immers geen gebruik kunnen maken van het product. Hiervoor moet ik wel weten hoe het precies zit. Leg je het mij uit? 

Ik sta klaar om je verder te helpen! 

@MR_CHIP Dankjewel voor het invullen van je gegevens. Ik help je graag verder! 

Bedoel je dat het pakket retour is terwijl je dit eigenlijk niet wil? Ik zie namelijk geen opzegging in het systeem staan. 

In beide gevallen, ga ik sowieso het teveel betaalde bedrag voor je vergoeden. Je hebt immers geen gebruik kunnen maken van het product. Hiervoor moet ik wel weten hoe het precies zit. Leg je het mij uit? 

Ik sta klaar om je verder te helpen! 

Het pakket is retour gestuurd door dhl zelf wegens niet ophalen had schermafbeelding gedeeld van DHL tracking en ik wou het abbo al opzeggen vandaar niet opgehaald 

HELP

Hey ​@MR_CHIP, dit is op te lossen door het abonnement op te zeggen. Graag ontvang ik een bevestiging zodat ik hem per direct kan opzeggen voor je! 

Hey ​@MR_CHIP, dit is op te lossen door het abonnement op te zeggen. Graag ontvang ik een bevestiging zodat ik hem per direct kan opzeggen voor je! 

Bij het niet ophalen van de zending is het toch een opzegging? Anders bij deze

Niet automatisch ​@MR_CHIP, ik heb hem nu per direct voor je opgezegd! 

Niet automatisch ​@MR_CHIP, ik heb hem nu per direct voor je opgezegd! 

Ok er staat niks meer open toch?

Dat klopt helemaal ​@MR_CHIP

Reageer