Skip to main content

Het modem van Klik en Klaar ontvangt geen 5G, simkaart tevens in mobiel geprobeerd maar dan ook geen bereik. Is er een manier om de simkaart ( 097008384497) actief te krijgen?

Is de 14 dagen bedenktijd na ontvangst vh modem of na de aanvraag?

Dat is me even niet duidelijk. Ik vermoed nadat je de overeenkomst bent aangegaan, dus niet na levering.

Hier en daar klinken hoopvolle berichten, helaas werkt het vanavond nog niet en wil ik het wel een kans geven.

Ja aanstaande zaterdag is het 14 dagen dus voor die tijd beslis ik.

update 19 november, werkt nog steeds niet.

andere sim van KPN geprobeerd in Odido modem en werkt direct 😂

Ik hoop, dat er hier een moderator mee leest, maar vandaag met DHL het klik en klaar modem ontvangen, zonder een track en trace vooraf.

Bij Odido zal in hun systeem dit (nog) niet verwerkt zijn vrees ik, want simkaart is niet actief.

Kan een moderator of ander service persoon via hier meekijken/oplossen?

@PeterValkis Super fijn om te lezen dat je het Klik&Klaar modem in huis hebt. Geweldig! 😀

Sorry dat je de track & trace code hiervoor niet hebt ontvangen. Gelukkig is het goed gekomen. 

Ik ben uiteraard meteen voor je gaan kijken, want ik snap goed dat je graag gelijk gebruik maakt van jouw nieuwe 5G modem! De simkaart is geactiveerd en je abonnement gaat per vandaag in. 

Heb je de simkaart wel in de simkaart tray? Zo niet, wil je dit dan eens proberen?

Laat je mij weten of het is gelukt? Ik sta klaar om je verder te helpen waar nodig! 

@PeterValkis Super fijn om te lezen dat je het Klik&Klaar modem in huis hebt. Geweldig! 😀

Sorry dat je de track & trace code hiervoor niet hebt ontvangen. Gelukkig is het goed gekomen. 

Ik ben uiteraard meteen voor je gaan kijken, want ik snap goed dat je graag gelijk gebruik maakt van jouw nieuwe 5G modem! De simkaart is geactiveerd en je abonnement gaat per vandaag in. 

Heb je de simkaart wel in de simkaart tray? Zo niet, wil je dit dan eens proberen?

Laat je mij weten of het is gelukt? Ik sta klaar om je verder te helpen waar nodig! 

Ja, het geheel is inmiddels actief! Dankjewel!

Super, fijn dat het werkt. Ik zou zeggen geniet er van! 😀

Reageer