Het modem van Klik en Klaar ontvangt geen 5G, simkaart tevens in mobiel geprobeerd maar dan ook geen bereik. Is er een manier om de simkaart ( 097008384497) actief te krijgen?
Hier exact hetzelfde probleem; Vandaag Klik & Klaar pakket ontvangen; installatie via klik&klaar app doorlopen; verbinding iphone - router word snel gemaakt: daarna blijft blauwe LED knipperen, en blijf router offline; met de Sim in mn Iphone geen ontvangst; lijkt erop dat de SIM kaart niet geactiveerd of defect is…zowel in de Odido winkel als via de helpdesk, erg welwillende mensen, maar (nog) geen oplossing. Word vervolgd…
En hier hetzelfde verhaal. Behalve dat ik geen contact met de helpdesk heb gehad.
Is je abonnement al ingegaan?
Mijn pakket zou a.s. maandag (morgen) geleverd worden, maar werd gisteren (zaterdag) al bezorgd. Uit nieuwsgierigheid meteen aan de slag gegaan: geen verbinding :-(
Nu bedenk ik: abonnement gaat pas morgen in….
Mijn Abbo is vrijdags bezorgd en zou zaterdag ingaan.
Maar nu is het zondag…….
Ja, abonnement zou gisteren ingaan nu nog steeds geen verbinding…
Toevoeging voor eventuele Odido medewerkers.
melding gemaakt in het contact formulier.
74364385/2024-11-16 08:47:59
Hier ook, 15e november geleverd. Zou eigenlijk 16 zijn trouwens…
Je raad het al, simkaart werkt niet. Ook in Tablet geprobeerd. Odido gebeld, hele riedeltje af gegaan met resetten bla bla zit de simkaart er wel goed in? Denken jullie echt dat alle klanten gek zijn of zou er gewoon een probleem zijn met de simkaart/activatie?
Anyway, klantenservice lang in de wacht gehangen maar t was een beetje druk. Na een half uur nog niemand gesproken.
Klik en niet klaar… nog steeds geen internet al 4 dagen.
Oh ja voucher kunt u krijgen op u mobiel… Maar geen Odido klant meer mobiel, had een rede… En klik en klaar bevestigt maar weer waarom ik daar goed aan heb gedaan.
Het leek mij een goed alternatief voor het internet hier. Omdat ik niet afhankelijk ben van klik en klaar ga ik ook zeker niet uren in de wachtrij hangen.
als het dinsdag avond niet werkt gaat het retour.
ik heb precies hetzelfde probleem, je kan bellen dat je een ons weegt. De odido klantenservice mederwerkers zijn ook radeloos en worden voor de leeuwen gegooid. Doorverbinden naar de klik en klaar afdeling lukt niet en inzage verkrijgen of je abonnement actief is allerminst. Kortom een grote puinhoop
Is je abonnement al ingegaan?
Mijn pakket zou a.s. maandag (morgen) geleverd worden, maar werd gisteren (zaterdag) al bezorgd. Uit nieuwsgierigheid meteen aan de slag gegaan: geen verbinding :-(
Nu bedenk ik: abonnement gaat pas morgen in….
Werkt nog steeds niet.
Ben naar de winkel gegaan. Mijn 2 dagen geleden geleverde pakket was daar nog niet als 'afgeleverd' bekend bij Odido. Ik was nog niet thuis of ik kreeg een bericht dat het pakket inderdaad was bezorgd. En de boel draait nu als een zonnetje.
Vandaag kreeg ik een mail van DHL dat mijn pakket is verzonden ( heel bijzonder, het pakket was 16 november al door mij ontvangen ) terwijl ik het al binnen heb. Ik vermoed dat als een deel van het proces (in dit geval het verzenden van de track en trace) er voor zorgt dat het abonnement ook niet actief kan komen. Afijn, ik heb dus met terugwerkende kracht een track en trace ontvangen dus wellicht komt er nu schot in de zaak en komt het toch nog goed. Wordt vervolgd!
Dat is enerzijds wel een nette manier van Odido, mensen niet eerder hun abonnement laten ingaan dan dat ze het ontvangen hebben.
Maar als deze administratie verlaat verwerkt wordt dan krijg je dus dit soort situaties dat mensen niet begrijpen waarom het niet werkt..
Ik had een beetje hoop dat het Odido team, dat m.i. veel positieve en behulpzame reacties hier in de community heeft geplaatst, het opgepakt zou hebben? En een check op de uitgegeven klik en klaar zou doen. (Of laten doen.)
Vandaag gebeld met helpdesk klik & klaar;
1e belpoging; dame wil mij niet helpen; ik moet wachten op reactie van support medewerkers odido: verwachte reactietijd; waarschijnlijk 5 dagen ( heb dus momenteel geen internet / tv ! )
2e belpoging; mijnheer verbind mij door met de verkeerde afdeling; bij de volgende x doorverbinden word na nog eens 10 minuten wachten de verbinding verbroken.
3e belpoging; dame beoordeelt de cases serieus; beoordeeld dat zowel mijn toegezonden klik & klaar router als SIM kaart niet meer bruikbaar zijn (!). Toesturen van een nieuwe klik & klaarset is de enige oplossing; ivm grote vraag, is de levertijd echter 3 weken (!) Medewerkster probeert een set te traceren in een Odido winkel; nergens voorraad.
Aangezien ik een ander Odido abo had, en wou overstappen naar klik en klaar, is mijn oude abo inmiddels beëindigt: ga nu 4e dag in zonder internet / tv…
Dame bied mij als overbrugging datakaart aan om bovenstaande 3 weken dmv hotspot door te komen.
KOM OP ODIDO; DIT MOET TOCH OPGELOST KUNNEN WORDEN!
Vandaag dus opnieuw aan het bellen geweest met helpdesk Odido met een behoorlijk frustrerend eindresultaat ( zie andere draadje Pjotr ) Krijg ik vanmiddag ook ineens een mail van Odido, dat mijn pakket onderweg is…. ik heb het 3 dagen geleden al ontvangen!
Niet om de pret te bederven hoor…
Ik heb netjes een track en trace gehad per mail en sms, staat ook op afgeleverd. Vrijdagavond 15 november dus geactiveerd, niks. Zaterdag 16 gebeld, nooit terug gebeld en vandaag te lang in de wacht gehangen.
“
Zo makkelijk is het.
Snel en goed internet zonder gedoe. Dat is Klik&Klaar Internet via het vernieuwde en razendsnelle 5G-netwerk van Odido. ”
NOU ZO MAKKELIJK IS HET DUS NIET ODIDO
Morgen een nieuwe poging bellen of naar de Shop. Anders maak ik gebruik van de 14 dagen bedenktijd. Dan is het ODIDOEIIIII !
Vreemde is dat ik nu voor de 2e keer de mail van Odido krijg dat m’n pakket onderweg; zit 3 dagen tussen. Als ik de link volg naar DHL: voor hetzelfde pakket…
Ok; vanmorgen router op opgestart; hij werkt !
Er speelt dus iets in de order afhandeling waar de complete Odido helpdesk geen weet van heeft.
De dame die mn order status als onjuist zag, kwam het meest in de buurt: de tweede bezorg mail heeft ook hier iets getriggerd?
Mag ik je feliciteren. 🥳
Zou goed kunnen dat de procedures en werkwijzen niet bekend of afgestemd zijn op elkaar.
Een over enthousiaste manager die zegt; “En nu gaan we live.”
Wat een grap….
Net gelijk bij openingstijd klantenservice gebeld. Er is inderdaad een probleem dat mijn simkaart niet actief staat.
Anyway, we gaan het doorzetten naar de juiste afdeling.. Ja er zit een verwerkingstijd op van ongeveer 13 DAGEN…. Ja mensen… 13 DAGEN
ODI-DOEIII
Als het binnen 2 weken (14 dagen bedenktijd) niet werkt is het echt klaar. Wat een amateurisme
13 dagen verwerkingstijd. Na bestelling mag ik hopen?
En dan is dat nog te lang.
Dankje voor de info.
13 dagen verwerkingstijd. Na bestelling mag ik hopen?
En dan is dat nog te lang.
Dankje voor de info.
De activatie die niet goed is gegaan voor de simkaart. Case doorgestuurd naar betreffende afdeling, 13 dagen verwerkingstijd.
Heb de router al binnen sinds vrijdag
Ik heb hem ook binnengekregen afgelopen vrijdag.
Vanavond nog eens proberen en/of zien dat ik een inhoudelijke reactie van Odido heb ontvangen. Maar goed dat ik de doos niet weggegooid heb.
Net nog een keer het contract ontvangen per mail..
Werkt nog steeds niet maar wie weet is er nu toch uets gaande op de achtergrond…
Zal updates blijven plaatsen
Met mij werd een reactietijd van 5 dagen gecom - municeerd…achteraf dus binnen 1 dag opgelost.
Lijkt me dat bij Klik & klaar support nu wel duidelijk is wat er speelt; ik lees hier allemaal recente leveringen. Ze houden dus nogal een “ slag om de arm” met hun opgegeven reactietijd.
Hoop dat jullie problemen ook snel opgelost worden, vr gr
Is de 14 dagen bedenktijd na ontvangst vh modem of na de aanvraag?
Dat is me even niet duidelijk. Ik vermoed nadat je de overeenkomst bent aangegaan, dus niet na levering.
Hier en daar klinken hoopvolle berichten, helaas werkt het vanavond nog niet en wil ik het wel een kans geven.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.