Goedemiddag mensen.
Afgelopen vrijdag (22 november) kreeg ik mijn Klik en Klaar pakket binnen. Dit is ook de dag dat mijn abonnement in zou gaan.
Blij dat het pakket binnen was, ze waren vol lof in de winkel om hem mij aan te smeren dat het niets anders dan goeds kon betekenen.
Ik zit midden in een verbouwing wat tot een einde loopt, dus ik dacht: huppa, ik kan het internet aanslingeren en met het lichtplan aan de gang (philips hue).
Nog een paar dagen en ik moet deze woning betrekken. Maar nog steeds zonder internet.
Je wordt via de klantenservice van het kastje naar de muur geslingerd. En ze kunnen niks betekenen. En al helemaal niet op de zondag want dan zitten ze dicht.
Het probleem is dat ik een rood lampje heb bij het internet en een blauw knipperde wifi lampje.
Sim kaart eruit gehaald, in mijn eigen telefoon gestopt om de kaart te activeren. Want die moest de oorzaak zijn volgens een medewerker. Nou, dat was het dus niet.
Weer gebeld, weer van het kastje naar de muur. Tot ze me beloofde me door te zetten naar de technische afdeling. Ik zou terug gebeld worden. Niet gebeurd.
Inmiddels 3 dagen zonder werkende klik en klaar, terwijl deze op de vrijdag al actief moest zijn.
Ja de simkaart stond op actief in hun systeem.
Maar "ergens" zit er een fout…
Wat nu?