Skip to main content

Al weken ben ik met jullie bezig. Iets afsluiten is zo gelukt, maar iets annuleren blijkt toch heel erg moeilijk. Ik heb binnen 14 dagen na bestelling mijn klik en klaar bij jullie telefonisch opgezegd, zou geregeld worden. Dag voor ingang abonnement zie ik dat deze toch naar mij onderweg is. Weer gebeld (na uren in de wacht en tig keer doorverbonden worden) stond ie dus niet op geannuleerd maar bevestigd, maar ze ging het regelen. Dag later krijg ik de doos binnen en een mail dat mijn abonnement is ingegaan. Ik weer gebeld met geen mogelijkheid krijg je iemand aan de lijn. Nou hehe toch weer iemand die het zou regelen, ik zou een mail krijgen met een retour sticker ook niet gehad. Toen adres gekregen waar ik het geen zou kunnen sturen. Zo gezegd zo gedaan retour gestuurd doos is niet open geweest. Hele begeleidende brief erbij gedaan. Maar tevergeefs want vandaag kreeg ik gewoon de factuur voor de 1e maand. Ik wil dat dit nu geregeld word! En dan de factuur word teruggedraaid. Want sorry maar de mensen die bij jullie hun werk horen te doen weten of niet wat ze moeten doen, of ze kunnen beter wat anders zoeken. Ik vind de service dan ook echt heel slecht

Hi @Jvnimwegen, ik wil allereerst mijn oprechte excuses aanbieden voor deze ervaring bij ons. Dit is zeker niet de manier waarop dit hoort te gaan en ik zet graag alles recht voor je! Ik zie dat het abonnement inderdaad nog niet opgezegd is. Dit heb ik dan ook direct voor je geregeld. Op dit moment zit er een vertraging in het versturen van de e-mail ter bevestiging van de opzegging, maar ik verwacht dat je deze morgen zult ontvangen. 

Ik zie dat de factuur inderdaad al is opgemaakt. Dit kan ik niet meer terugdraaien. Wel zal er nu eerst een automatische verrekening worden gemaakt van de factuur vanaf vandaag tot het einde van de maand. Wil je zodra je deze verrekening hebt ontvangen weer een bericht sturen in dit topic? Dan zorg ik ervoor dat de rest van het bedrag ook vergoed gaat worden, zodat het volledige factuurbedrag helemaal vergoed wordt. Hou je me op de hoogte? 


Bedankt, heb net de mail binnen gekregen.

de apparatuur had ik al retour gestuurd en is ook afgeleverd.

in de mail staat dat ik moet wachten op bevestiging dat dit retour is gekomen. Hier heb ik geen bevestiging op gehad.

ik had hier ook een begeleidende brief bij gedaan

3SLFVZ917364273


 


@Jvnimwegen Goed dat je dit voor de zekerheid nog eens na gaat en dank je voor het terugsturen van de apparatuur. 

Je krijgt geen retourbevestiging van ons, maar via de track & trace zien we gelukkig dat het pakket retour is. Fijn! 


Exact eenzelfde ervaring hier. 

Opgezegd binnen 14 dagen, meerdere keren telefonisch contact gehad omdat er een mail met retour instructies zou komen die nooit kwam. Wel werd meerdere malen bevestigd dat opgezegd was.

De apparatuur dan zelf retour gestuurd naar het bekende adres inclusief begeleidende brief.
Track & trace 3SLFVZ47111346 welke bezorgd is op 7 november om 3:00 uur, maar vervolgens is enkele dagen geleden een incasso uitgevoerd.
Deze heb ik terug laten boeken, maar graag ontvang ik bevestiging dat e.e.a. correct beëindigd is en er geen verdere incasso’s meer uitgevoerd worden.

@Teresa van Odido kun jij dat checken?


Hi ​@evol, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het Klik & Klaar abonnement nog actief staat, mijn excuses hiervoor! Ik heb het abonnement dan ook per direct voor je stopgezet. Op dit moment is er een vertraging in het verzenden van de e-mail ter bevestiging van de opzegging maar ik verwacht dat je deze morgen gaat ontvangen. Ook zie ik nog geen terugboeking terugkomen bij ons in het systeem, maar het kan zijn dat het nog even duurt voor dit zichtbaar is bij ons. 

Ik geef je graag meer duidelijkheid over de vervolgstappen. Je hebt nu als het ware de factuur vooruitbetaald voor de gehele maand. Nu het abonnement is opgezegd, zal er eerst automatisch een verrekening worden gemaakt door het systeem voor de rest van de maand. Zodra deze factuur opgemaakt is, krijg je hier bericht van. Wil je mij hier een seintje van geven? Dan kan ik er namelijk voor zorgen dat het ‘restbedrag’ wat overblijft uit het systeem gehaald wordt.

Voor nu is het abonnement in ieder geval helemaal stopgezet! 

 


@Nora van Odido dank voor het checken en direct beëindigen!

De bevestiging is vandaag binnengekomen. De factuur nog niet, zodra die er is laat ik het weten.


@Nora van Odido Geen factuur, maar wel een brief voor een betalingsachterstand ontvangen nu.
Het betreft factuurnummer 901566349262 met een bedrag van € 29,84.

Kun je ervoor zorgen dat deze factuur uit het systeem gehaald wordt?


Ik heb het bedrag nu voor je vergoed ​@evol, als het goed is trekt hij dit nu recht in het systeem zodat je niks meer hoeft te betalen! 


@Tommie van Odido afgelopen vrijdag ontving ik nog een betalingsherinnering, maar ik neem aan dat ik die kan negeren?

Bedankt voor de correctie!


Al weken ben ik met jullie bezig. Iets afsluiten is zo gelukt, maar iets annuleren blijkt toch heel erg moeilijk.

Ik heb binnen 14 dagen na bestelling mijn klik en klaar bij jullie telefonisch opgezegd, zou geregeld worden. Ook gebeld en meer dan 40 minuten in de wacht gestaan.

Abonnement geannuleerd en alles naar het anntwoordnummer teruggezonden zoals bevestigd aan de telefoon (heb het verzendbewijs bewaard). 

Ik weer gebeld met geen mogelijkheid krijg je iemand aan de lijn omdat er geen creditfactuur kwam. De eerste factuur was al volledig geincasseerd.

Eindelijk een creditfactuur en je denkt na ontvangst van het pakket door Odido en de creditnota alles klaar.

Maar helaas er staat weer een factuur klaar voor het volledige maandbedrag en of ik maar weer mag betalen.

Dus tevergeefs want vandaag kreeg ik gewoon de factuur voor de 2e maand.

Ik wil dat dit nu geregeld wordt! En dan de factuur word teruggedraaid.

Want sorry maar de mensen die bij jullie hun werk horen te doen weten of niet wat ze moeten doen, of ze kunnen beter wat anders zoeken. Ik vind de service dan ook echt heel slecht in deze. 

Ik ga de factuur in ieder geval storneren, daar ik nog geld dien terug te krijgen en uberhaupt niet meer zou hoeven te betalen.

Mvg

Micha Pfeiffer


@Micha Pfeiffer Oprecht sorry voor dit ongemak. Ik kan mij voorstellen dat je hier onderhand graag van af bent. Ik help je dan ook graag verder! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat de opzeggen niet goed was verwerkt. Hierdoor is de facturatie ook doorgelopen.

Ik heb het abonnement sowieso gelijk correct voor je opgezegd. Je ontvangt hierover binnen 1 werkdag een e-mail ter bevestiging. De apparatuur heb je al netjes naar ons toegestuurd. 

Betreft de facturatie, deze heb ik ook stopgezet. Mocht er toch nog een afschrijving plaatsvinden, neem dan alsjeblieft gelijk contact met mij op. Ik maak het dan gelijk voor je in orde!


@Micha Pfeiffer Oprecht sorry voor dit ongemak. Ik kan mij voorstellen dat je hier onderhand graag van af bent. Ik help je dan ook graag verder! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat de opzeggen niet goed was verwerkt. Hierdoor is de facturatie ook doorgelopen.

Ik heb het abonnement sowieso gelijk correct voor je opgezegd. Je ontvangt hierover binnen 1 werkdag een e-mail ter bevestiging. De apparatuur heb je al netjes naar ons toegestuurd. 

Betreft de facturatie, deze heb ik ook stopgezet. Mocht er toch nog een afschrijving plaatsvinden, neem dan alsjeblieft gelijk contact met mij op. Ik maak het dan gelijk voor je in orde!

Dag Teresa

 

Dank voor je antwoord.

Ik ga er nu vanuit dat eea goed komt.

Het bedrag van E 0,80 zal ik storneren en de creditfactuur zal tzt worden overgemaakt neem ik aan?

 

Mvg Micha Pfeiffer


Hi @Jvnimwegen, ik wil allereerst mijn oprechte excuses aanbieden voor deze ervaring bij ons. Dit is zeker niet de manier waarop dit hoort te gaan en ik zet graag alles recht voor je! Ik zie dat het abonnement inderdaad nog niet opgezegd is. Dit heb ik dan ook direct voor je geregeld. Op dit moment zit er een vertraging in het versturen van de e-mail ter bevestiging van de opzegging, maar ik verwacht dat je deze morgen zult ontvangen. 

Ik zie dat de factuur inderdaad al is opgemaakt. Dit kan ik niet meer terugdraaien. Wel zal er nu eerst een automatische verrekening worden gemaakt van de factuur vanaf vandaag tot het einde van de maand. Wil je zodra je deze verrekening hebt ontvangen weer een bericht sturen in dit topic? Dan zorg ik ervoor dat de rest van het bedrag ook vergoed gaat worden, zodat het volledige factuurbedrag helemaal vergoed wordt. Hou je me op de hoogte? 
 

 

hoi inmiddels heb ik weer een factuur binnen en staat er dat ik een betalingsachterstand heb en dat er op mijn volgende factuur incasso kosten bijkomen.

 

hoezo is dit nog steeds gaande? 

 


Reageer