Hier precies hetzelfde probleem; Vandaag modem binnengekregen; kom alleen maar tot een blauwe LED die maar blijft knipperen; geen 5G connectie. Staan hier inmiddels meerdere meldingen; laat even weten als / hoe het probleem opgelost is.
Melding gemaakt via contact formulier.
74364385/2024-11-16 08:47:59
Vandaag opnieuw een poging gedaan bij Odido klantenservice; SIM kaart aan de hand van mobiele nummer & ICC nummer geïdentificeerd; Inderdaad blijkt de SIM kaart niet geactiveerd te zijn; uit verdere controle door de dame bleek dat de status van mijn klik & klaar order nog op “ geaccepteerd” staat, en niet op “voltooid”. Volgens het verloop van de order bij Odido had de router dus nog niet bij mij thuis mogen zijn; waardoor ik dus met een nog niet geactiveerde SIM kaart zit. Maandag bellen met de juiste afdeling, die in het weekend niet beschikbaar blijkt…
Vandaag gebeld met helpdesk klik & klaar;
1e belpoging; dame wil mij niet helpen; ik moet wachten op reactie van support medewerkers odido: verwachte reactietijd; waarschijnlijk 5 dagen ( heb dus momenteel geen internet / tv ! )
2e belpoging; mijnheer verbind mij door met de verkeerde afdeling; bij de volgende x doorverbinden word na nog eens 10 minuten wachten de verbinding verbroken.
3e belpoging; dame beoordeelt de cases serieus; beoordeeld dat zowel mijn toegezonden klik & klaar router als SIM kaart niet meer bruikbaar zijn (!). Toesturen van een nieuwe klik & klaarset is de enige oplossing; ivm grote vraag, is de levertijd echter 3 weken (!) Medewerkster probeert een set te traceren in een Odido winkel; nergens voorraad.
Aangezien ik een ander Odido abo had, en wou overstappen naar klik en klaar, is mijn oude abo inmiddels beëindigt: ga nu 4e dag in zonder internet / tv…
Dame bied mij als overbrugging datakaart aan om bovenstaande 3 weken dmv hotspot door te komen.
KOM OP ODIDO; DIT MOET TOCH OPGELOST KUNNEN WORDEN!
Heel bijzonder dat je nieuwe Sim en modem niet meer bruikbaar zijn?!?
Wel enorm balen dat je al zolang zonder internet zit. Ikzelf ben naar klik en klaar gaan kijken nadat de adsl lijn hier stuk getrokken werd. (KPN)
Donderdagmiddag melding gemaakt, vrijdagmiddag monteur die ging testen en vervolgens de breuk ging opzoeken.
Maandag middag was het hersteld. Maandag kwam er ook een nood accespoint met simkaart binnen voor 4g mocht langer gaan duren. (Die eigenlijk zaterdag afgeleverd had moeten worden.)
En dit voor een 6km lange kabel waar slechts 3 gebruikers opzitten. (En eentje de storing opmerkte.)
Mss toch maar bij KPN blijven.
Hey @Pjotr1969, ik ben voor je gaan kijken maar hij geeft 2 verschillende statussen aan.
1e dat je actief moet zijn vanaf 16-11 en de 2e dat het een toekomstig product is en nog niet actief is. Ben je inmiddels online?
Hi @rick083, ook voor jou ben ik gaan kijken en zie ik dat je sinds gister online moet zijn, klopt dit?
Dag Tommie. Hartelijk dank voor het kijken.
Vanavond kan ik weer uitproberen of het wil gaan werken.
Hey @Pjotr1969, ik ben voor je gaan kijken maar hij geeft 2 verschillende statussen aan.
1e dat je actief moet zijn vanaf 16-11 en de 2e dat het een toekomstig product is en nog niet actief is. Ben je inmiddels online?
Hi @rick083, ook voor jou ben ik gaan kijken en zie ik dat je sinds gister online moet zijn, klopt dit?
Hallo Tommie; Ik ben inderdaad sinds gisterochtend online !
Hallo Tommie,
Ik ben inderdaad sinds gisterochtend online!
( er loopt een tweede draadje waar ik naar overgestapt ben )
@Tommie van Odido
Helaas nog geen internet.
Fijne avond.
Ik heb ook vandaag het modem binnen gekregen, echter ik heb hetzelfde probleem als pjotr1969.
Het modem heeft geen verbinding met internet. Wat kan ik hiermee?