Skip to main content

Beste,

 

Ik kan het inloggen via de klik en klaar app. 
dan krijg ik de volgende melding.

 


Natuurlijk op de juiste wifi, als ik inlog via de 192.168.1.1 kan ik wel inloggen in de portal van de router. Internet werkt ook gewoon naar behoren.

 Iemand die de oplossing weet? 😊

Je hebt de kleine variant nodig.

Kijk anders ook even hier. 

https://www.odido.nl/service/bestelling/internet-tv/installeren

de kleine variant is te klein hij en de houder die heb ik niet

de simkaart moet er in een keer in gaan en een mogelijk om de sim er uit halen is er niet


Er moet echt een houder bij zitten anders is de kans groot dat de simkaart geen goede verbinding maakt. 


nou ik heb het voormekaar naar ik kan me aansluiten

geen verbinding dus het word tijd dat odibo de boel oplos

zall wel nooit. gebeuren


ik heb het voormekaar gewoon via de utp ik heb het werkent dus geen klik app dat werkt toch niet

odibo kom toch niet met een oplossing ik heb 350 kb /s dat gaat wel snel dus geen wifi

gewoon op de utp 

 


De laatste versie van Klik&Klaar app, idem als Zyxel Air app, uit de Play Store, werken niet. Ik heb de K&K app verwijderd en een vorige versie geïnstalleerd. 

Die heb ik hier als apk bestand gedownload  https://m.apkpure.com/nl/klik-klaar/com.zyxel.klikklaar/download. Ik gebruik deze site vaker en hoor uit forums dat deze wel betrouwbaar is. Maar altijd onder eigen risico.

Zet nog wel, via de 3 puntjes, de "Auto Update" anders wordt de versie uit de Play Store weer geïnstalleerd.


Helaas is dat bij Apple niet mogelijk om een oudere versie te downloaden. 


Reageer