Skip to main content

Het valt mij op dat (meer dan) de helft van de onderwerpen (topics) binnen dit kanaal gaat over opzeggen.

Het lijkt mij handig om een apart kanaal opzeggingen te maken, zodat dit kanaal vrij blijft voor vragen en discussies over de werking van Klik & Klaar zonder de ‘vervuiling’ van de opzeggingen...

@Odido goed ideee?

Daar is gewoon een formulier voor. Check hier.

Wellicht moet je dat tegen al die mensen zeggen die hier een nieuw onderwerp/topic over maken in K&K… 😉

Daar is gewoon een formulier voor. Check hier.

Wat niet werkt binnen 14 dagen proeftijd wet koop op afstand. En klantenservice weet niet hoe ze het moeten doen binnen 14 dagen. Slordig. Zie mijn topic

Het valt mij op dat (meer dan) de helft van de onderwerpen (topics) binnen dit kanaal gaat over opzeggen.

Het lijkt mij handig om een apart kanaal opzeggingen te maken, zodat dit kanaal vrij blijft voor vragen en discussies over de werking van Klik & Klaar zonder de ‘vervuiling’ van de opzeggingen...

@Odido goed ideee?

Lijkt me inderdaad een goed plan om de vervuiling van het het klik en klaar forum te voorkomen. Nog beter zou zijn dat Odido het opzeggen binnen 15 dagen beter regelt zodat mensen niet via een forum hoeven op te zeggen….

@Odido goed ideee?

Lijkt me inderdaad een goed plan om de vervuiling van het het klik en klaar forum te voorkomen. Nog beter zou zijn dat Odido het opzeggen binnen 15 dagen beter regelt zodat mensen niet via een forum hoeven op te zeggen….

Klopt. De klantenservice weet gewoon niet hoe ze dit bij mij moesten doen. 

Daarom wend ik me tot hier

Reageer