Skip to main content

Hi,

Ik heb een mail gestuurd over het verwijderen van mijn BKR registratie naar de incasso afdeling. Ik heb geen ontvangstbevestiging gekregen, klopt dit? Er is namelijk enige haast bij gezien een nieuwe woning aanstaande is.

Hi ​@Rico2701, wat leuk dat je een nieuwe woning op het oog hebt! Ik kijk graag voor je na of ik iets kan betekenen m.b.t. je BKR-registratie. Op dit moment heeft onze financiële afdeling het erg druk en ze pakken alle verzoeken op volgorde op, dat is wel zo eerlijk tegenover de rest. Als je al een mail hebt gestuurd, ligt je verzoek nu bij de betreffende afdeling. Ik wil graag met je meekijken bij je abonnement of ik dit kan terugvinden, zodat ik een collega kan vragen of er ruimte is om het tussendoor op te pakken. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik met je meekijken! 😄

@Pharwin van Odido 

Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld! Ik heb inmiddels geen abonnement meer, maar heb de gegevens ingevuld zoals ze waren ten tijde van bet abonnement

Reageer