Skip to main content

Hallo Sam van Odido

wat is de status van de terugbetaling betreffende mijn zoon Tom de Bruin? Het is ruim 2 maanden geleden dat de belofte is gedaan dat hij het gecrediteerde bedrag op zijn rekening zou krijgen en tot op heden niets gestort door Odido

klantnummer XXX

Hoi Jenkins, ik snap volkomen dat je een terugbetaling zo snel mogelijk op je rekening wil zien. De gegevens die in je profiel staan zijn denk ik van jezelf en komen niet overeen met het abonnement van je zoon. Wil je de juiste gegevens invullen die aan zijn abonnement gekoppeld staan: 06-nummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het IBAN. Dan kijk ik graag met je mee of ik vraag Sam om een update zodra hij weer aan het werk is! 😄

Hallo

hierbij de gevraagde gegevens 

XXX

gr,René

nGegevens verwijderd door moderator. Plaats geen persoonlijke gegevens openbaar!]

Hallo

inmiddels alweer een paar weken verder en geen enkele reactie gekregen 

Gevraagde gegevens zijn opgestuurd, maar geen reactie van jullie

Ons geld is nog steeds niet teruggestort op de rekening 

Odido schaam je

Hoi Jenkins, ik zie inderdaad dat jouw topic ons is ontglipt nadat een moderator je gegevens uit je openbare bericht heeft verwijderd. Ik heb het terugstortformulier meteen voor je ingevuld, dus binnen 14 dagen moet het op je rekening (**90) worden teruggestort. Laat je het me weten als het zover is? 

Reageer