Skip to main content

Goedemorgen.

 

Ik zoek een moderator die het volgende voor mij wil nakijken. 

 

Ik heb een betakingsregeling met odido afgesproken .

En in de emails staat dat je sim dan alleen geblokkeerd wordt voor het buitenland en service nummers.

 

Alleen is bij mij de simkaart volledig geblokkeerd .

De regeling staat goed in de app, en opnieuw opstarten helpt niet .

Dus zou iemand mij kunnen helpen.

Mvg natasja de wit 

Hallo @Natasjadw 

Is jouw aansluiting geblokkeerd in verband met een betaalachterstand? Dan wordt de blokkade pas verwijderd als alle betalingen bij ons binnen zijn.

Bron


Hooi @Waqqas 

 

De regeling gaat 28 augustus van start .

Ik heb de regeling gestart om dat ik de factuur van deze maand niet in een keer kan betalen en dus het bedrag in 2 keer voldoe dus augustus en in september. 

 

Mvg natasja 


Hoi Natasja, van harte welkom op de Community! Ik zie inderdaad dat je een volledige blokkade hebt, maar aangezien de eerste termijn van je betalingsregeling op de 28e is, heb ik deze voor je opgeheven. Je zou zo direct weer verbinding moeten hebben. Wellicht even je toestel opnieuw opstarten. Laat je het me weten of het weer werkt? 😊


Hoi Natasja, van harte welkom op de Community! Ik zie inderdaad dat je een volledige blokkade hebt, maar aangezien de eerste termijn van je betalingsregeling op de 28e is, heb ik deze voor je opgeheven. Je zou zo direct weer verbinding moeten hebben. Wellicht even je toestel opnieuw opstarten. Laat je het me weten of het weer werkt? 😊

 

Hooi @Marciano van Odido 

Bedankt voor je bericht en je snelle hulp .

Hij doet het weer .

Heel erg bedankt.

Mvg natasja 


Hoi Natasja, superfijn dat alles weer werkt en natuurlijk graag gedaan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar! 😄


Reageer