Skip to main content

Hi

Ik wil graag een vraag stellen over de facturering van mijn abonnementen, omdat ik merk dat er iets niet klopt. In het verleden had ik drie abonnementen bij jullie lopen. Twee abonnementen werden op één factuur gezet, terwijl het eigenlijk aparte facturen moesten zijn. Dit probleem is vorig jaar gemeld bij jullie technische dienst, die een melding heeft gemaakt om het te corrigeren, maar het is nooit opgelost.

 

Sinds 1 november heb ik één van deze abonnementen opgezegd, waardoor ik nu nog maar twee abonnementen heb. Echter, ik ontvang momenteel drie facturen in totaal:

1. Eén factuur voor de twee nummers die ik gebruik.

2. Een aparte factuur voor dezelfde nummer dat ik ook gebruik.

 

Dit betekent dat ik, ondanks dat ik nu nog maar twee abonnementen heb, drie facturen ontvang. Dit is niet correct, en ik ben niet van plan om drie facturen te betalen terwijl ik slechts twee actieve abonnementen heb.

 

Ik wil graag weten hoe dit opgelost kan worden, zodat ik de juiste facturen ontvang en geen dubbelop betalingen meer hoef te doen.

 

Ik hoor graag van u.

 

Met vriendelijke groet,

 

Hi ​@arprive, welkom op onze Community! Wel zo fijn als de facturen kloppen, ik wil graag met je meekijken wat de oorzaak hiervan is en meekijken naar een passende oplossing! Echter, zie ik dat 1 cijfer van de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je dit corrigeren, zodat de juiste 4 cijfers in je profiel vermeld staan? Kun je ook de andere twee telefoonnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna direct met je meekijken! 


Reageer