In december 2023 en januari 2024 is de incasso van mijn nota voor mobiele telefonie mislukt. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Het saldo op de betaalrekening was in orde.
In december 2023 en januari 2024 is de incasso van mijn nota voor mobiele telefonie mislukt. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Het saldo op de betaalrekening was in orde.
Hallo
Groetjes,
Pharwin
Hallo
Groetjes,
Pharwin
Dank voor uw reactie. Er is altijd voldoende saldo op de bankrekening geweest in de maanden december 2023 en januari 2024, daar ligt het probleem niet. Bij het aangaan van de abonnementen heeft Odido succesvol € 0,01 door middel van een incasso van de bankrekening afgeschreven, dus toen was alles in orde bij Odido. Wij hebben nog nooit problemen ervaren met andere leveranciers met de verleende incassomachtigingen, daarom aan Odido het verzoek om nogmaals in de administratie te duiken.
Met vriendelijke groet,
Johannes
Hoi Johannes, allereerst leuk om te zien dat je 2 mobiele abonnementen bij ons hebt! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad wel een rejection bij deze facturen. Wat precies de reden is durf ik niet te zeggen. Dit kan, zoals Pharwin ook zei, zijn dat er niet voldoende saldo op staat of dat het is teruggeboekt. Dat zijn de meest voorkomende oorzaken. Ik zie dat de facturen inmiddels wel betaald zijn, dus dat is fijn. Houd de afschrijvingen voor komende maand even goed in de gaten. Mochten deze weer mislukken, dan moeten we het laten onderzoeken. Komt in ieder geval dan helemaal goed!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.