Skip to main content
Beantwoord

Koppelen abonnement


Hoi,

 

In de Odido app zie ik alleen mijn mobiele abonnement. Ik heb geprobeerd mijn thuis abonnement te koppelen, maar dit lukt niet. Kunnen jullie helpen?

13 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Harry du Bois 

Wat is de foutmelding die je krijgt te zien? Alle abonnementen moeten op dezelfde naam staan om ze in hetzelfde account te koppelen.

Reputatie 2

Bij ‘Opgegeven adres’ zie ik mijn adres, met nummer, zonder toevoeging.

Vervolgens staat daaronder:

Onbekend adres. Het opgegeven adres komt helaas niet voor in onze systemen. Controleer je gegevens en probeer het nog eens.

Als ik het probeer te veranderen, en een D toevoeg, staat er: Je hebt niks veranderd.

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Harry du Bois, welkom op onze Community! Laten we samen naar een oplossing kijken. Zoals Waqqas al aangaf, dient de naam overeen te komen bij beide abonnementen. Daarnaast dient in onze systemen ook het adres en geboortedatum overeen te komen met elkaar, anders is het niet mogelijk om ze samen te voegen in één account. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***4184, klopt dat? Daarbij zie ik dat niet alles overeenkomt met elkaar. Bij je mobiele abonnement staat de letter C. vermeld en een andere geboortedatum en bij je Internet + TV abonnement staat de letter W. vermeld met een andere geboortedatum. Deze komen dus niet overeen met elkaar, vandaar dat je ze niet kunt koppelen. De adresgegevens komen wel overeen met elkaar. Kan het kloppen dat één van de twee abonnementen niet op jouw naam staat? Dan is het alleen mogelijk om voor beide abonnementen een apart account aan te maken. 

Ik hoor graag van je! 

Reputatie 2

Klopt inderdaad. CB staat daar. Ik kan dat nergens aanpassen, en op andere plekken staat Wesley. Dus ik weet niet waarom dit niet goed gaat.

 

Heel fijn als jullie dit op kunnen lossen!

 

Reputatie 6
Badge +7

@Harry du Bois dat kan ik voor je aanpassen, geen probleem!  Echter, komt ook de geboortedatum niet overeen met elkaar bij beide abonnementen. Je kunt ze dan nog steeds niet samen toevoegen in één account, want alle gegevens dienen overeen te komen met elkaar. Is daar een reden voor? Staat één van de twee contracten niet op jouw naam? Kun je me iets meer duidelijkheid hierover geven? Dan kan ik je nog beter helpen! Je kunt me eventueel ook een privébericht sturen, dan kan ik je inhoudelijk meer informatie geven! 

Reputatie 2

Mijn abonnement is ooit afgesloten op mijn vaders naam. Rond 2020 heb ik contact gehad met iemand van T-Mobile, en hebben we dit overgezet. Het lijkt of niet alles goed is gegaan.

 

Meer inhoudelijke informatie is fijn, dankje!

Reputatie 6
Badge +7

@Harry du Bois Ah, dan weet ik voor nu voldoende! Je mobiele abonnement staat eigenlijk nog op naam van je vader, ik zie helaas geen case terug over een contractovername dus ik vermoed dat er ergens iets niet goed is gegaan. Ik licht graag toe wat de opties nu zijn: 

  • Het contract valt al buiten de contractperiode, dus een contractovername is niet nodig en ook niet mogelijk. Als je wilt, kun je een nieuw abonnement via onze website aanvragen met daarbij Nummerbehoud. Na een maand opzegtermijn, zal het nummer worden overgezet op je nieuwe contract waarbij alles dan op jouw naam staat. Je kunt het abonnement daarna toevoegen aan je bestaande account voor Internet + TV. 
  • Ik kan je ook een e-mail sturen met het verzoek om een kopie van je ID te sturen. Een collega zal het dan zo snel mogelijk oppakken en de aanpassingen maken bij het huidige abonnement. Alleen de naam (voorletter) en geboortedatum zal worden aangepast, de rest komt namelijk wel overeen bij je Internet + TV abonnement. Zodra de wijzigiging heeft plaatsgevonden, kun je het abonnement toevoegen in je account. 

Laat maar weten waat je voorkeur naar uit gaat! 

Reputatie 2

Graag de tweede optie!

Reputatie 6
Badge +7

Top, dank voor de bevestiging! Ik heb zojuist de e-mail naar je verstuurd. Stuur zo snel mogelijk een kopie van je ID (in de mail lees je hoe je dit het beste kunt doen). Daarna zal een collega het verzoek binnen een paar dagen oppakken en de wijzigingen doorvoeren en kun je gerust het abonnement toevoegen in je account! 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

Reputatie 2

Ik heb geen andere vragen, bedankt.

 

Wel wil ik mijn complimenten uitten voor de service via deze weg. Ik ben heel blij dat ik zo snel geholpen wordt, door alle community members en Odido personeel. Heel nice, en blij verrast!

Reputatie 6
Badge +7

@Harry du Bois Dank voor je mooie woorden, hier zijn we echt blij mee! Om het nog beter te maken: ik zag de case voorbijkomen met een kopie van je ID-bewijs en ik dacht '’laat ik het maar gewoon gelijk zelf oppakken'’. Scheelt ook weer tijd! Ik heb zojuist de aanpassingen voor je gedaan en alle gegevens komen nu overeen bij beide abonnementen. Als het goed is, kun je nu je Internet + TV abonnement toevoegen aan je bestaande account! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik ben erg benieuwd! 

Reputatie 2

@Harry du Bois Dank voor je mooie woorden, hier zijn we echt blij mee! Om het nog beter te maken: ik zag de case voorbijkomen met een kopie van je ID-bewijs en ik dacht '’laat ik het maar gewoon gelijk zelf oppakken'’. Scheelt ook weer tijd! Ik heb zojuist de aanpassingen voor je gedaan en alle gegevens komen nu overeen bij beide abonnementen. Als het goed is, kun je nu je Internet + TV abonnement toevoegen aan je bestaande account! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik ben erg benieuwd! 

 

Het is gelukt, echt super fijn! Jullie als moderators en support verdienen echt een pluim. Als dit er niet was geweest, was ik waarschijnlijk al overgestapt! 

Reputatie 6
Badge +7

Fijn dat het is gelukt en bedankt voor het doorgeven (ook voor je mooie woorden)! Superbedankt voor het vertrouwen en we hopen op een nog lange en mooie samenwerking! Als je nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. Voor nu nog een hele mooie dag en alvast een heel fijn weekend gewenst! 😄

Reageer