Skip to main content

Beste lezer,

Afgelopen week heb ik mijn mobiele abonnement verlengt. Toen is per ongeluk mijn oude adres van 2 jaar terug doorgegeven door Belsimpel. Ik heb hun toen gebeld, ze zouden dit direct aanpassen. Maar toch is dit oude adres in de systemen van Odido terecht gekomen.

Dit heb ik toen doorgegeven bij Odido. Alles goed zou je denken. Maar wat blijkt het klantvoordeel werkt niet goed (In de eerste paar uur stond het nog wel goed, ook met de nieuwe bundels etc.). Nu heb ik al meerdere keren gebeld maar er wordt telkens gezegd het staat in alles systemen goed zou staan. 

Echter als ik kijk via Mijn Odido of in de app. Dan staat er bij:

  • Mijn abonnement overzicht:
    • Jouw voordelen op <huidig adres>
      • Internet
  • Dashboard van mijn mobiele abonnement
    • Je bent aangemeld voor Odido Klantvoordeel <huidige adres>
    • Voordelen per maand: Geen voordeel

  • Dashboard van mijn vaste internet verbinding
    • Je bent aangemeld voor Odido Klantvoordeel <oude adres>
    • Voordelen per maand: Geen voordeel

Zoals gezegd heb ik reeds meerdere keren naar de klantenservice gebeld. Bij de afdeling Thuis hebben ze mij een kleine compensatie aangeboden. Waarvoor dank. Maar als ik dan vraag hoe het zit met de extra Gigabytes en de korting op mobiel dan word ik weer doorverbonden. En bij Mobiel zegt men weer dat alles goed staat en dat ik het ook in de app zou moeten zien.

Maar dat is dus niet het geval. Ik heb ook al meerdere keren klantvoordeel van Mobiel en Thuis verwijderd en opnieuw toegevoegd. Zonder resultaat. Overigens bij het aanmelden voor Klantvoordeel staat wel mijn juiste adres. Zowel bij Mobiel als bij Thuis. 

Wie kan mij hier mee helpen?

Hi @martijnmartijn, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben voor je gaan kijken en zie dat je adresgegevens overeenkomen op beide abonnementen. Zou je een beide klantvoordelen willen verwijderen en opnieuw willen aanvragen? Ik ben benieuwd of hij hem dan wel pakt. 


Hoi @Tommie van Odido 

Bedankt voor je reactie. Ik had dit al geprobeerd maar heb het zojuist nogmaals gedaan. Helaas zonder resultaat. 

Zoals ik ook al aangaf krijg ik bij het aanmelden voor klantvoordeel wel mijn goede adres te zien. Maar bij het klantenvoordeel voor Thuis staat direct na het aanmelden weer het verkeerde adres. Bij Mobiel blijft dit wel goed staan.

Geen idee wat ik nog kan doen.


Hoi Martijn, ik heb ook direct met je meegekeken en ik zie nu dat je adres voor mobiel inderdaad verschilt met thuis. Het gaat om het mobiele nummer met 11 op het eind, klopt dat? Ik heb je zojuist een verificatiecode per SMS gestuurd. Stuur mij even een privébericht met de verificatiecode, het juiste adres en de postcode? Dan pas ik hem direct voor je aan in het systeem. Dan komt het helemaal goed en heb je binnen no time je Klantvoordeel! 😄


Hoi @Marciano van Odido,

Bedankt voor je reactie. Ik heb je zojuist een privé bericht gestuurd met daar in de verificatiecode en mijn gegevens. Ben benieuwd wat nu het probleem is, aangezien de collega’s die ik gesproken heb aangeven dat de gegevens wel goed staan.


@Marciano van Odido en @Tommie van Odido  hebben jullie toevallig een update van bovenstaand probleem?


Bedankt heren! Alles werkt weer. Zojuist een mail ontvangen en gecheckt in de app. Kunnen jullie nog wat vertellen over wat er nu precies mis ging?


Hey @martijnmartijn, wat fijn om te horen dat ze het opgelost hebben!

Je oude adres stond nog in ons systeem gekoppeld aan je account. Dit hebben de specialisten verwijderd en daardoor is het koppelen weer mogelijk. 


Beste lezer,

Afgelopen week heb ik mijn mobiele abonnement verlengt. Toen is per ongeluk mijn oude adres van 2 jaar terug doorgegeven door Belsimpel. Ik heb hun toen gebeld, ze zouden dit direct aanpassen. Maar toch is dit oude adres in de systemen van Odido terecht gekomen.

Dit heb ik toen doorgegeven bij Odido. Alles goed zou je denken. Maar wat blijkt het klantvoordeel werkt niet goed (In de eerste paar uur stond het nog wel goed, ook met de nieuwe bundels etc.). Nu heb ik al meerdere keren gebeld maar er wordt telkens gezegd het staat in alles systemen goed zou staan. 

Echter als ik kijk via Mijn Odido of in de app. Dan staat er bij:

  • Mijn abonnement overzicht:
    • Jouw voordelen op <huidig adres>
      • Internet
  • Dashboard van mijn mobiele abonnement
    • Je bent aangemeld voor Odido Klantvoordeel <huidige adres>
    • Voordelen per maand: Geen voordeel

  • Dashboard van mijn vaste internet verbinding
    • Je bent aangemeld voor Odido Klantvoordeel <oude adres>
    • Voordelen per maand: Geen voordeel

Zoals gezegd heb ik reeds meerdere keren naar de klantenservice gebeld. Bij de afdeling Thuis hebben ze mij een kleine compensatie aangeboden. Waarvoor dank. Maar als ik dan vraag hoe het zit met de extra Gigabytes en de korting op mobiel dan word ik weer doorverbonden. En bij Mobiel zegt men weer dat alles goed staat en dat ik het ook in de app zou moeten zien.

Maar dat is dus niet het geval. Ik heb ook al meerdere keren klantvoordeel van Mobiel en Thuis verwijderd en opnieuw toegevoegd. Zonder resultaat. Overigens bij het aanmelden voor Klantvoordeel staat wel mijn juiste adres. Zowel bij Mobiel als bij Thuis. 

Wie kan mij hier mee helpen?

Beste, 

Ik ben in de community aan het zoeken geweest en kwam op dit topic uit. Ik heb het zelfde probleem als MartijnMartijn. 

Bij een verlening bij Belsimpel is door een fout in het auto invullen bij mijn huisadres nummer 44 de toevoeging terecht gekomen van 44 nu staan er dus 2 adressen in het systeem. 

Met de klantenservice gebeld en zij zien alleen mijn juiste huisadres staan met nummer 44. maar als ik op de website inlog en nadat ik wederom mijn klantvoordeel heb geprobeerd te activeren komt huisadres 44-44 weer tevoorschijn. 

Zou dit voor mij ook aangepast kunne worden zodat de gegevens weer goed staan? 

verneem graag. 

 


Hoi @Jfruijgrok, niet fijn dat je huisnummer niet helemaal goed is gegaan! Ik kan je op je e-mailadres niet vinden. Zet je je 06-nummer en Thuis-klantnummer (ABC12345) in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee! 


Hoi @Jfruijgrok, niet fijn dat je huisnummer niet helemaal goed is gegaan! Ik kan je op je e-mailadres niet vinden. Zet je je 06-nummer en Thuis-klantnummer (ABC12345) in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee! 

Ik heb je even een DM gestuurd, en mijn profiel uitgebreid met de gevraagde info. 

 


Beste @Marciano van Odido 

Het e.e.a. is opgelost. Dank voor de ondersteuning in deze 👍🏻

 


Superfijn dat het is opgelost @Jfruijgrok en bedankt voor het laten weten! 😄


Reageer