Beste lezer,
Afgelopen week heb ik mijn mobiele abonnement verlengt. Toen is per ongeluk mijn oude adres van 2 jaar terug doorgegeven door Belsimpel. Ik heb hun toen gebeld, ze zouden dit direct aanpassen. Maar toch is dit oude adres in de systemen van Odido terecht gekomen.
Dit heb ik toen doorgegeven bij Odido. Alles goed zou je denken. Maar wat blijkt het klantvoordeel werkt niet goed (In de eerste paar uur stond het nog wel goed, ook met de nieuwe bundels etc.). Nu heb ik al meerdere keren gebeld maar er wordt telkens gezegd het staat in alles systemen goed zou staan.
Echter als ik kijk via Mijn Odido of in de app. Dan staat er bij:
- Mijn abonnement overzicht:
- Jouw voordelen op <huidig adres>
- Internet
- Jouw voordelen op <huidig adres>
- Dashboard van mijn mobiele abonnement
- Je bent aangemeld voor Odido Klantvoordeel <huidige adres>
-
Voordelen per maand: Geen voordeel
- Dashboard van mijn vaste internet verbinding
- Je bent aangemeld voor Odido Klantvoordeel <oude adres>
- Voordelen per maand: Geen voordeel
Zoals gezegd heb ik reeds meerdere keren naar de klantenservice gebeld. Bij de afdeling Thuis hebben ze mij een kleine compensatie aangeboden. Waarvoor dank. Maar als ik dan vraag hoe het zit met de extra Gigabytes en de korting op mobiel dan word ik weer doorverbonden. En bij Mobiel zegt men weer dat alles goed staat en dat ik het ook in de app zou moeten zien.
Maar dat is dus niet het geval. Ik heb ook al meerdere keren klantvoordeel van Mobiel en Thuis verwijderd en opnieuw toegevoegd. Zonder resultaat. Overigens bij het aanmelden voor Klantvoordeel staat wel mijn juiste adres. Zowel bij Mobiel als bij Thuis.
Wie kan mij hier mee helpen?