Hi Florian, wat vreemd dat je deze foutmelding krijgt. Wil je de volgende stappen eens voor me proberen:
Volg onderstaande stappen via je mobiel:
- Log in op https://payments.google.com
- Ga naar onderdeel 'Betaalmethoden'
- Verwijder de registratie bij 'Facturering via mobiele provider' en/of meteen 'Factureren via Odido / BEN / Tele2'
Bij een volgende aankoop staat in het bevestigingsscherm een pijltje bij de prijs, door daarop te klikken kies je opnieuw de betaalmethode. Ter info: als je via de computer inlogt op https://wallet.google.com kan je alleen creditcard/bankpas selecteren.
Probeer daarnaast ook het volgende:
- Start het toestel opnieuw op door het toestel volledig uit en weer aan te zetten.
- Log uit en daarna weer in op je account bij Google.
Als het hiermee nog niet lukt, volg dan de stappen op deze support pagina van Google.
Ik hoop dat het met bovenstaande lukt. Laat het me maar weten!